Als ik mijn iPhone 4 in UK of FR koop kan ik dan gewoon naar een APR of T-Mobile gaan om garantie als mn phone stuk is? Of moet ik dan terug naar waar mijn iPhone vandaan komt? Hoe zit het daarmee?
Volgens mij moet je terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt. Nederlandse iPhones gingen vorig alleen via T-Mobile (die sturen het dan weer door naar Solid Vision volgens mij). Als je er een uit Belgie hebt moet je dus naar Belgie, zelfde geldt voor Uk en Fr
Ow dat is wel beter zeg! Ik neem aan dat ik dan gewoon voor mijn iPhone 4 uit de UK ook AppleCare kan kopen online. Daarna heb ik dus 2 jaar garantie wereldwijd?!
Dus als je geen AppleCare Protection Plan koopt, dan moet je terug naar het land van herkomst voor de simlockvrije toestellen uit het land. Is het al zeker dan dat Nederland geen toestellen simlock-vrij gaat verkopen? Ben namelijk ook van plan om een Iphone 4 te gaan kopen, maar wil wel goeie garantie hebben. Is het niet gewoon Europees geregeld dat je in heel Europa het toestel moet kunnen laten repareren door Apple zelf?
Master_A
Dat is wel gewoon ja... Maar niet bij AppleAmiet01 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 22:30:
Dus als je geen AppleCare Protection Plan koopt, dan moet je terug naar het land van herkomst voor de simlockvrije toestellen uit het land. Is het al zeker dan dat Nederland geen toestellen simlock-vrij gaat verkopen? Ben namelijk ook van plan om een Iphone 4 te gaan kopen, maar wil wel goeie garantie hebben. Is het niet gewoon Europees geregeld dat je in heel Europa het toestel moet kunnen laten repareren door Apple zelf?
Standaard; nee .... 1 keer roepen wat je rechten zijn : JaExecutor16 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 00:12:
[...]
Dat is wel gewoon ja... Maar niet bij Apple
gewoon nee.
Pagina: 1