Ok.. veel boze replies.. sorry, a man's gotta do what a man' supposed to do.. explain !!
Het begon allemaal in 1981, een rottig rood bloederig ventje zag het licht in een of ander ziekenhuis en dacht.. Hmmm. WHEEEEE !! Justem, That's me ! Toen ik erachter kwam dat computers HEEEEL leuk waren begon ik op de 8086 van mijn Pa (Een Olivetti) Ducktales te spelen, en dat werd al snel Larry, police quest en uiteraard (Voor een jochie van
Streed rod 2 en Ironman Offroad) daar gebruikte ik als belabberd synoniem MistVrees (waarom weet ik ook niet.. vond het maar nat denk ik.) toen ik op de middelbare school steeds meer engels begon te leren (en dankzij de comp) werd dit al snel FogFreex. (Tja.. hoe bedenk ik het..) Toen was er Descent... toen was er Descent 2.. en toen kwam descent 3. Nu ben ik 20 en dacht ik.. Laten we het weer eens anders doen. Vandaar FoggyFreek in de trand van Wazige Freek.. Snapu ZAC ? (aj aj, hier komen natuurlijk heeeel veeel boze replys op.. )
.. sorry..
Het begon allemaal in 1981, een rottig rood bloederig ventje zag het licht in een of ander ziekenhuis en dacht.. Hmmm. WHEEEEE !! Justem, That's me ! Toen ik erachter kwam dat computers HEEEEL leuk waren begon ik op de 8086 van mijn Pa (Een Olivetti) Ducktales te spelen, en dat werd al snel Larry, police quest en uiteraard (Voor een jochie van
-- Altijd blijven prutsen --