FoggyFreek nader verklaard, ZAC!(niet off-topic!)

Pagina: 1
Acties:

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-02 17:45

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Ok.. veel boze replies.. sorry, a man's gotta do what a man' supposed to do.. explain !!

Het begon allemaal in 1981, een rottig rood bloederig ventje zag het licht in een of ander ziekenhuis en dacht.. Hmmm. WHEEEEE !! Justem, That's me ! Toen ik erachter kwam dat computers HEEEEL leuk waren begon ik op de 8086 van mijn Pa (Een Olivetti) Ducktales te spelen, en dat werd al snel Larry, police quest en uiteraard (Voor een jochie van 8) Streed rod 2 en Ironman Offroad) daar gebruikte ik als belabberd synoniem MistVrees (waarom weet ik ook niet.. vond het maar nat denk ik.) toen ik op de middelbare school steeds meer engels begon te leren (en dankzij de comp) werd dit al snel FogFreex. (Tja.. hoe bedenk ik het..) Toen was er Descent... toen was er Descent 2.. en toen kwam descent 3. Nu ben ik 20 en dacht ik.. Laten we het weer eens anders doen. Vandaar FoggyFreek in de trand van Wazige Freek.. Snapu ZAC ? (aj aj, hier komen natuurlijk heeeel veeel boze replys op.. ) |:(.. sorry.. :)

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

Wow, d'r zit een heel verhaal achter. Hmmz,
het mijne heeft wat dat betreft een wat magere history.
Speelde ooit op de amiga, zo'n 10jaar geleden het spel: Zack MC Kracken van Lucas FilmGames, en heb toen die alias maar dan aagepast op een letter aangenomen. En als 't NL uitspreekt, krijg je precies datgene wat iedereen vindt dat ik ben. Multifunctioneel dus.

Thx, 4 your explanation!

Verwijderd

Heb zelf (ook) Larry 1 uitgespeeld, maar had een tip nodig.
Het wachtwoord dat je helemaal in het begin nodig hebt, staat op een muur geschreven. Aleen hiervoor moet je meerdere keren achter elkaar 'look wall' aangeven, terwijl ik dit maar een keer deed.
Ik vond het in ieder geval een tof spel.

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Ha ! Mooi hoor.. dit een beetje 'Chatten' op de spielerij ! He he !!
Tja, larry 1, vond het al best sexy, die blokkerige 16 kleurige vrouwen ;)
Descent 1 is echt pure historie voor mij. Dagen maar dan ook echt daaagen achtereen gespeeld. Toen Descent 2. Ook weer daaaagen, en dat eindigde met een 'To be continued' dat opvolgende jaar heb ik constant de verrichtingen van descent 3 gevolgd, en eerlijk, hij viel me een beetje tegen. (Volition is nu trouwens bezig met Red Fraction, heb een FeatureShow demo gespeeld. best grappig, je ken alles verrot schieten!)
En oh ja. Ik heb hiernaast ook nog een leven . (Ik ben een gitarist en een band en heb een vriendin als baan !! ) Check anders even (Oeps wat doe ik nou ?) www.floatingcorner.cjb.net (da's de verouderde site van onze band. Ik ben Joris met die mooie Gibson.... Whhooi (hehe FoggyFreek blijft het grappig vinden):+

Verwijderd

Hmmz, die link werkt niet bij mij kan dit kloppen??

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Hmm.. Yez indeed, not working .. ai ai.. naja, Hij komt binnenkort op floatingcorner.nl, dus moet je anders dan nog maar ff kijken. He, kerel, mijn vriendinnetje komt zo thus van wintersport. ik ga kappen, tot hoors !

Verwijderd

Ja, tot horens, en ik hou de link in de gaten!

Thx, mzzl!!
Pagina: 1