Python, pack --> grid geeft "geen bestand"

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:34
Ik heb samen met 2 vrienden een programmaatje geschreven, voor school, wat een bestand importeert met verschillende getallen daarin, en vervolgens voert ons programmaatje er allemaal berekeningen op uit.

Alleen als ik de opmaak probeer te veranderen dan vind hij het gezochte bestand niet meer, wat we willen importeren. Na veel zoeken kom ik er nog steeds niet uit waar het probleem zou kunnen zitten. En aangezien onze lerares (ja zelfs voor informatica hebben we een lerares) niet zo snel reageert op mailtjes hoop ik dat jullie me op het probleem kunnen wijzen.

Ik wil dus in tweede_frame alles plaatsen door middel van .grid en niet met .pack. in eerste_frame gaat dat wel goed.

Nu hoop ik niet dat dit asociaal is maar omdat ik niet weet wat ik weg kan laten kopieer ik maar het hele programma.

Dit zijn onze eerste stapjes in Python dus het zal niet helemaal kloppen, maar we doen ons best. :+
*weg die lap*

[ Voor 81% gewijzigd door MueR op 16-06-2010 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-05 10:16

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

We verwachten hier wat meer inzet, zie de Quickstart. Je dumpt een lap code en verwacht dat wij je code gaan debuggen. Zo werken we hier niet. Dit is gewoon een scriptrequest. Huiswerk maken mag je zelf doen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.