Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

kopieeren mappen mbt koppelingen

Pagina: 1
Acties:

• Lucas1988
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-04 12:20
Op mijn stagebedrijf moet ik een kopieerslag maken om het netwerk logischer in te delen.
Nu blijkt dat er veel mappen die gekopieerd moeten worden veel snelkoppelingen bevatten. (excel documenten onderandere)

Zijn hier programma's voor die dit automatisch doen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je bedoelt koppelingen IN de Excel-docs etc., en dan waarschijnlijk ook nog op heel verscillende plaatsen (formules, code, etc)? Niet dat ik weet, misschien dat iemand een tool weet.

Je zou kunnen overwegen om - een tijdje - Wikipedia: NTFS symbolic link te gebruiken en ook de oude indeling een tijdje in stand te houden.

Edit: liefst via een aparte share, zodat je tzt de virtuele stekker er makkelijk uit kunt trekken.

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 16-06-2010 16:06 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Lucas1988
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-04 12:20
jaa ik bedoel de koppelingen in exceldocumenten. je zegt wel om een tijdje ze te gaan werken maar daarna dan? ik denk niet dat het optie is want de documenten die we gebruiken worden over een tijd ook nog gebruikt.

Ik las ooit een keer dat er een programma was die kan zien waar de links in zitten. nouja hopelijk weet iemand het. zo echt mooi zijn.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

[google=Excel+link+manager] ?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device