Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
OE6, geen excel (plaatje komt van internet)F_J_K schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:11:
OE6, of een Excel-bestand? Vanuit OE is er geen bestand maar een mailapp, namelijk OE. Een import uit OE zal inderdaad uit OE moeten komen. Oplossing: importeer eerst naar OE en dan pas door naar OL.
Waarom kan je bij Outlook geen eens een locatie kiezen waar het vandaan komt, zelfs Outlook Express kan dat

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Naar mijn weten worden de OE mail archieven als één bekeken. Dus je moet gewoon de map selecteren waar deze staat, geen folders en hij importeerd alles.crack_en_hack schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:47:
Ik moet een Outlook Express 6 mailarchief importeren in Outlook 2003 maar gek genoeg kijkt Outlook 2003 gelijk in de default Outlook Express lokatie.
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Die map selecteren kan dus juist niet.tc982 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:16:
[...]
Dus je moet gewoon de map selecteren waar deze staat, geen folders en hij importeerd alles.
Outlook 2003 is al in gebruik met het ontvangen en versturen van mail, Als ik desnoods via Outlook Express ga importeren gaat hij Postvak In enz. dan aanvullen of overschrijven...?
[Voor 26% gewijzigd door crack_en_hack op 16-06-2010 16:37]
Maar natuurlijk maak je sowieso een backup voor je het probeert

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Uiteraard, toch vind ik het gek dat het via zo'n omweg moet en dat je niet gewoon een locatie kan instellen waar hij vanaf importeerd (zoals outlook express dat wel kan)F_J_K schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:16:
AFAIK: aanvullen. Je wilt dus misschien eerst even de huidige mail verplaatsen naar een tijdelijke map; en de huidige contacts naar een tijdelijke pst.
Maar natuurlijk maak je sowieso een backup voor je het probeert
Het is overigens nog beter om de Export functie van Outlook Express te gebruiken om je mail over te zetten dan de Import functie van Outlook. Via de Export functie blijft er meer meta data bewaard waaronder verschillende time/date stamps.
Zoals F_J_K al aangaf; maak eerst een backup van je Outlook gegevens.
Bekijk dit even misschien helpt het je verder. Staat precies uitgelegd hoe je mappen kunt importen en exporteren. Misschien dat je iets over het hoofd gezien hebt. http://www computersnake com/page/export-mail-outlook-2010
[Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 03-03-2011 20:25]
Dit is dus sluikreclame, antwoorden op een post van meer dan 8 maand geleden, met een link naar een domain dat je zelf beheerdBartNooijens schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:02:
Beste,
Bekijk dit even misschien helpt het je verder. Staat precies uitgelegd hoe je mappen kunt importen en exporteren. Misschien dat je iets over het hoofd gezien hebt. http://www computersnake com/page/export-mail-outlook-2010
Whois :
Registrant:
N/A
(knip)
Utrecht
We zullen dan maar eens een topicreport maken

[Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 03-03-2011 20:24. Reden: even de persoonlijke info er uit]
Computers make very fast, very accurate mistakes.

BartNooijens: zie het zojuist gestuurde bericht.
Dit topic is gesloten.