Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50
Ik heb nu een paar maanden een HTC Touch Pro HD2 en hij bevalt enorm goed tot nu toe. Toch heb ik een twee problemen die enorm frustrerend kunnen zijn bij tijd en wijle:

- Als ik een gesprek opneem, dan blijft touch actief, waardoor ik af en toe mensen wegdruk met mijn wang. Een collega van mij heeft precies de zelfde telefoon en die lockt op het moment dat hij de telefoon in gespreksstand houdt. Ik heb nooit iets gevonden in de instellingen wat daar voor zorgt.
- Als mijn accu helemaal leeg is, en ik hang mijn telefoon aan een laptop, begint hij automatisch te booten. En dit booten vreet wel zoveel energie, dat hij halverwege zichzelf weer uitschakelt, waardoor ik mijn telefoon niet kan opladen aan mijn laptop. Is dit uit te schakelen?

Ik heb gegoogled, XDA geraadpleegd maar misschien zoek ik wel op de verkeerde termen :?

iOS developer

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:40
voor puntje 1 kun je kijken naar In Call Screen Tweak.
voor puntje 2 heb ik niet zo gauw een oplossing

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-11 15:00
Gaat het om een Touch Pro of een HD2? dat zijn 2 verschillende telefoons namelijk.
Draai je een standaard rom of een custom rom?

Aap!

• BikkelZ
Het is een HD2, en ik heb (nog) geen custom ROMs draaien.

Die call screen tweak heb ik nu geinstalleerd, maar ik heb nog niet uitvoerig getest.

[ Voor 43% gewijzigd door BikkelZ op 17-06-2010 13:46 ]

iOS developer

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-11 15:00
Ik weet in ieder geval dat bij custom roms het touch gedeelte vaak actief blijft bij het bellen. Shipped rom zou in theorie goed moeten zijn :p (hard rest als laatste redmiddel misschien?)

Aap!

• BikkelZ
dat appje haalde ook niks uit. dan denk ik dat ik maar eens met roms moet gaan stoeien.

iOS developer

Pagina: 1