[.NET] Maximum request length exceeded

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vizion88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 11:37

vizion88

Modereer deze reactie

Topicstarter
Beste tweakers,

Op dit moment ben ik bezig met een applicatie die via een formulier bestanden naar de Azure Cloud stuurt. Na een aantal succesvolle uploads probeerde ik een vrij groot bestand te uploaden. Vervolgens verscheen deze error:

Maximum request length exceeded.

Na enig research blijkt nu dat het .net framework(3.5) 2GB max kan verwerken. Tijdens mijn zoektocht naar een eenvoudige oplossing kwam ik deze paginategen.

Nu is mijn vraag of er wellicht eenvoudigere workarounds zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bindsa
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
vizion88 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:21:
Beste tweakers,

Op dit moment ben ik bezig met een applicatie die via een formulier bestanden naar de Azure Cloud stuurt. Na een aantal succesvolle uploads probeerde ik een vrij groot bestand te uploaden. Vervolgens verscheen deze error:

Maximum request length exceeded.

Na enig research blijkt nu dat het .net framework(3.5) 2GB max kan verwerken. Tijdens mijn zoektocht naar een eenvoudige oplossing kwam ik deze paginategen.

Nu is mijn vraag of er wellicht eenvoudigere workarounds zijn :)
Misschien is het een idee om je data in blobs te versturen (dus in stukken). Zie ook: HOW TO: Read and Write BLOB Data by Using ADO.NET Through ASP.NET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

@hier boven:

Die melding dan niets te maken met het limiet van de cloud blobs, maar meer de ingestelde maxRequestLength van de HttpRuntime van IIS (zie http://msdn.microsoft.com...SION%3dV3.5%22%29&rd=true)

Er zijn een aantal upload componenten die de files in delen uploaden (chunked). Er bestaat een Silverlight component hiervoor, wellicht is dat een optie?

[ Voor 34% gewijzigd door TheNameless op 16-06-2010 11:25 ]

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vizion88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 11:37

vizion88

Modereer deze reactie

Topicstarter
@TheNameless, dat lijkt me een goede tip! Even lunchen en aan de slag met een andere uploader. Je hoort het wel :)