Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hampeleman
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-09 17:32
Op dit moment draai ik Citrix HDX Flash. In een GPO heb ik gebruikers de mogelijkheid gegeven om ook flash via de client te renderen.
Op de ene machine krijg ik de vraag wel maar op de andere machine weer niet ondanks dat het dezelfde gebruiker is.
Op een machine(windows 7) draait de pseudocontainer.exe wel maar op de andere(windows 7) draait deze gewoon niet.
Andere accounts hebben dit probleem niet en het verwijderen van dit account heeft geen invloed hierop.

Samengevat: Pseudocontainer.exe draait niet op een machine en de vraag voor eht client side renderen krijg ik niet terwijl dezelfde plugin gebruikt wordt en op een andere machine met hetzelfde account is dit wel het geval. Ook dezelfde versie van Flash.

Iemand suggesties voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Hoe is de client geisntalleerd op de niet werkende pc? Default wordt de flash-support meegeinstalleerd, maar dit is te overrulen via de commandline (via de addlocal parameter).

Welke versie client gebruik je overigens?
ADDLOCAL= Use this value to install one or more of the specified plug-ins. When specifying multiple plug-in parameters, separate each parameter with a comma and without spaces.

If you perform the installation, and do not specify any of the specific plug-ins under this parameter, then all plug-ins are installed. Parameters include ICA_Client, PN_Agent, SSON, Flash, USB, DesktopViewer, and Flash.
Bron: How to Use the Command Line to Install the Version 11.2 Plug-in

[ Voor 55% gewijzigd door Question Mark op 16-06-2010 12:55 ]

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hampeleman
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-09 17:32
Ik gebruik client 12.0 dus de laatste versie. De webplugin wordt gedownload via de webinterface. DIt wordt gedaan zowel op de werkende client als op de niet werkende client.
Ik heb flash al eens geherinstalleerde en ook de webplugin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Zit er nog verschil in netwerklatency tussen beide clients en de xenapp server? Deze wordt nl. door HDX gemeten en is deze te groot, dan wordt gebruik gemaakt van serverside rendering.

Zie verder nog: How to Deploy and Configure HDX MediaStream for Flash

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaNuZz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07
op http://hdx.citrix.com/downloads kun je de HDX MediaStream for Flash System Verifier downloaden die checked of alles goed staat voor hdx, wellicht kan die tool je meer gegevens opleveren.