[PHP] Soap en string length quota

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag allen,

Ik probeer via SOAP een webservice te benaderen en een string mee te sturen (XML). Deze string blijkt te groot te zijn, want ik krijg deze foutmelding:

"The maximum string content length quota (8192) has been exceeded while reading XML data. This quota may be increased by changing the MaxStringContentLength property on the XmlDictionaryReaderQuotas object used when creating the XML reader."

Het probleem is alleen dat ik nergens op het internet kan vinden waar ik deze instelling kan aanpassing, alle oplossingen die worden gegeven zijn voor een ASP inrichting.

Wie o wie kan mij in de goede richting schoppen ?

Groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit ligt aan de SOAP server denk ik ;). Die draait op een windows server. Neem contact op met de desbetreffende service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb ik al contact mee opgenomen, en die zeggen dat het probleem waarschijnlijk bij mij ligt (de betreffende partij zit zelf ook nog in ontwikkelings fase).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Het is inderdaad een property van de server: http://msdn.microsoft.com...xstringcontentlength.aspx

Er zijn twee opties: jij verkleint je XML bestand zodat het wel past, of de server past de MaxStringContentLength property aan. Welke kant moet veranderen ligt aan de service: verwachten ze vaker grote hoeveelheden data of ben jij een uitzondering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.