Apple G5 Kast

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimr92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-06 07:24
Hoi,

Ik wil mijn PC in een Apple G5 kast casemodden. Ik ben hiervoor opzoek naar een dergelijke kast, maar weet nergens waar ik hem kan kopen. Op marktplaats zie ik ze wel, maar ik vind de prijzen (100 euro voor een kast) eigenlijk een beetje belachelijk.

Ik zou graag weten of er bijvoorbeeld resellers zijn die deze kasten verkopen, of er misschien iemand is die er een verkoopt.

Ik heb al een Vraag bij Vraag en Aanbod gepost, maar hierop kreeg ik bar weinig reacties (letterlijk een halve).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

http://computer-software....7HQ%3D%3D&fta_ind=15&fs=1 deze is 75 euro, en dat valt wel mee voor die kast.

Maar om nou voor 1 kast een heel topic te openen vindt ik wel jammer, deze kasten zijn nou eenmaal moeilijk te verkrijgen en hiervoor moet je gewoon op zoek gaan.

Regelmatig zoeken op internet en advertentie site`s helpt het beste.

Vraag ook eens bij webshops zoals macstuff.nl

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:56

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Gister eentje voor 50 euro op de post gedaan :+

Heb er nog een staan :*) Voor 50 euro mag je hem komen halen (versturen gaat moeilijk, had maar 1 doos waar die in past).

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimr92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-06 07:24
Roman schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:01:
Gister eentje voor 50 euro op de post gedaan :+

Heb er nog een staan :*) Voor 50 euro mag je hem komen halen (versturen gaat moeilijk, had maar 1 doos waar die in past).
HEEL erg blij dat te horen, Roman wat is je e-mail adres?
Waar woon je? Ik heb een vriend die net een auto heeft gekocht dus die is op het moment gek genoeg om +/- een uur in de auto te zitten ^^.
Kun je meteen wat foto's meesturen, ik wil wel eens zien hoe de kast er uit ziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:56

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

E-mail: [knip]
Ik woon in [knip]. En foto's heb ik ook. Maar de vraag is waar... ff nieuwe maken. Maar hij is nog helemaal gaaf geen krassen ofzo. Heb die dingen wel vaker. Koop ze in op MP als defect en probeer ze te fixen. helaas is vaak het moederbord defect en dan is het over.

[ Voor 12% gewijzigd door Roman op 26-03-2015 11:58 ]

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.