iPod touch 2g reageert half

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:05
Hallo,

Sinds vandaag heb ik een probleem met mijn iPod touch 2g die op 2.2.1 draaide.
Ik heb het nergens kunnen vinden zoals dit.
Ik druk op de home butten(of de sluimerknop, geeft hetzelfde effect), het beeldscherm komt tevoren en geeft de slide balk weer.
Ik schuif deze vrolijk naar de rechterkant en dan moet ik mijn PIN-code invoeren.
Alleen druk ik bijvoorbeeld op de 1(of welk cijfer dan ook) dan gebeurt er niks :? De letters/het cijfer wordt blauw, dus hij reageert, maar hij vult niks in in het vakje.

Ik had al een raar probleem van te voren, ik startte ebuddy op alleen ik wou weer naar home, maar de knop reageerde niet. Als ik 1 keer op de homebutton klik gebeurt er niks. maar druk ik er dan 10 seconden later weer op krijg ik het 'snel' menu voor de muziek speler.
Dit bleef zich voor doen, ik kon het niet sluiten door op de home-button te klikken.
Hoelang ik ook tussen het twee keer op de home-button drukken liet, enkel deed het gewoon niet.

Dus ik klikte op muziek, in de hoop dat het aan ebuddy lag.
Maar nee dus, bij muziek ging die ook niet terug naar home.
En nu zit ik dus, ik kan niks meer.
Hij verbindt wel met itunes maar hij laat niet op.
Ik kan herstel uitvoeren maar dat is al de 2de keer deze maand :\ .
Oja er zit een barst in mijn beeld en er is een stuk glas ter grote van één rijstkorrel uit de rechterbovenhoek.
boven het touchscreen.

Alvast bedankt, als jullie het niet snappen, sorry het is nogal ingewikkeld.
Ik wil al jullie vragen beantwoorden(over dit onderwerp) zolang ik maar niet op herstel hoef te drukken.

[ Voor 3% gewijzigd door alaintje op 15-06-2010 20:03 ]

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:41

epic_gram

undercover moderator

Ik zou hem toch opnieuw resetten denk ik. Die barst kan denk ik niet het probleem zijn, een vriend van me heeft een barst over de hele lengte van zijn scherm en die werkt zelfs nog prima.

edit@hieronder: ja een gat is een ander verhaal.

[ Voor 12% gewijzigd door epic_gram op 15-06-2010 20:40 ]

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:05
Er zit wel een gat in hè, dit heb ik wel afgedekt met lijm, uuuh hopen dat er niets is ingelopen.. naja ik had hem uitstaan en toen uren laten drogen dus eigenlij kkan er niks aan de hand zijn.
En dan nog volgens mij zit dat ding toch vol met hars ofniet? Ik heb dit gedaan zodat er geen vocht in kwam of niet nog meer glas verloren ging..

Absoluut relatief, relatief absoluut.