[Mail] uitnodiging verstuurd vanuit Outlook accepteren

Pagina: 1
Acties:

• blaCkduSt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-01 14:42
Ik krijg regelmatig een uitnodiging voor een bepaalde event in mijn mail, welke verstuurd worden vanuit Microsoft Outlook op een windows computer.
Deze uitnodiging wordt in OSX Mail weergegeven als een mailtje met alle gegevens als tekst en daaronder een .ics bestand, welke je toe kunt voegen aan iCal.
Nu weet ik dat je, wanneer je dit mailtje in Outlook ontvangt, de afspraak kunt bevestigen en daarmee een mail terugstuurt naar de zender van het mailtje. Is er in OSX Mail een zelfde soort mogelijkheid?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:09

breinonline

Are you afraid to be known?

Als ik het zo lees wel:
It seems there’s no official way to prevent iCal from sending mails whenever an event is accepted, denied, changed, or created with invitations. I sometimes forward team events from my work computer to my private Mac, and as I already accepted them on my work computer, I don’t want iCal to resend any confirmations.
Blijkbaar kan het wel.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• blaCkduSt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-01 14:42
breinonline schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:41:
Als ik het zo lees wel:
[...]
Blijkbaar kan het wel.
Hm zoals ik het begrijp gaat het hier over uitnodigingen die ook vanuit iCal verstuurd zijn.
Als je in Outlook een uitnodiging opent die vanuit Outlook ook verstuurd is, kan je kiezen voor 'Accept' of 'Deny'. In iCal mis ik die optie; misschien heb ik het daarmee duidelijker verwoordt?