Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntarcticPL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:08
Mede Desire eigenaars,
Vraagje over de standaard aanwezige foto gallery van onze telefoon.
Is er een mogelijkheid om de volgorde waarin de foto's getoond worden te veranderen.
Ik bedoel, nu staat de oudste foto eerst, of bovenaan, afhankelijk van hoe je ze toont.

Nu zou ik graag de laatst genomen foto eerst zien, zodat ik niet 100 foto's naar rechts of naar onder moet vegen.

Hebben jullie antwoord, google voorlopig niet ?

thnx, AntarcticPL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoeZoWie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-01 15:18

HoeZoWie

Azure Cloud & System Engineer

Dat truukje heet omgekeerde wereld:
Nu schuif je de foto's van links naar rechts?
Dan doe je dat andersom, van rechts naar links.... 8)7

Ik bedoel;
What's your point?
Waarom maak je hier een punt van, anders laad je de SDHC-card even in MS Windows,
selecteer ze allemaal op datum - aflopend of oplopend - en druk op [F2],
je 'renamed' één foto (meestal eerste), maar de rest wordt auto genummerd,
laad de SDHC weer in jou Desire, en klaar is klara! :?

H03z0w!3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 20:21
Waarom loop je niet gewoon naar de persoon die je wilt spreken, dan heb je die telefoon toch helemaal niet nodig? 8)7
Het gaat hier om een handigheid en helaas kan de Desire hier zover ik weet niet in voorzien.
Ik zit er zelf ook mee maar gelukkig heb ik een aparte camera en maak er niet zoveel met mijn telefoon.
Een optie is de gallery van de Nexus One installeren, die gaat er volgens mij wat handiger mee om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntarcticPL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:08
Thnx Moning2, met dat antwoord ben ik iets.

Thnx van_Sijll, je hebt duidelijk geen Desire en dus ben ik niets met je antwoord. Foto's worden altijd geordend op de datum in m'n telefoon, en ja ik weet dat je die ook kan wijzigen in windows, en nee dat is niet de oplossing die ik zoek.

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:37
De enige manier volgens mij om snel naar een bepaalde foto of datum te gaan in je fotoalbum is door de weergave op raster te zetten ipv filmstrook. Dan komt er aan de rechter kant een scroll balkje en door die naar boven of beneden te verslepen kan je snel door je foto's browsen.