Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveknoop
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 08:43
Beste tweakers

Ik heb begin dit jaar een windows server 2003 aangemaakt en enkele dingen ingesteld maar door omstandig heden naast me laten liggen, nu heb ik hem echter weer nodig maar kan hem niet gebruiken ivm activatie.

Is er een mogelijk heid om deze toch te kunnen gebruiken ZONDER te activeren ivm de licensie die ik nog wel vaker nodig heb voor windows server 2003 systemen.

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Er is een mogelijkheid maar dan nog zal 'ie na niet al te lange tijd verlopen en kan je er weinig mee.

Verder mis ik even wat je zelf al hebt uitgezocht over je probleemstelling; TechNet kan je vast wel verder helpen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveknoop
Wat is die mogelijkheid?

Ik heb weinig uitgezocht, Dingen vragen kan vaak sneller gaan dat dingen zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:06

KatirZan

Wandelende orgaanzak

je kan idd de gebruiksperiode resetten, echter weet ik nou niet meer zeker of dit algeheel legaal is of niet...

maar, as said, technet kan je zeker ver helpen, echter... Google is you friend :)

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

daveknoop schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:46:
Dingen vragen kan vaak sneller gaan dat dingen zoeken
Niet hier: eigen inzet is vereist. Maar als je geen legale versie hebt, dan zul je het toch zelf uit moeten zoeken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

KatirZan schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:47:
je kan idd de gebruiksperiode resetten, echter weet ik nou niet meer zeker of dit algeheel legaal is of niet...
Ja, maximaal 240 dagen...
Wat is die mogelijkheid?

020-5001500 lijkt me een mooi uitgangspunt dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveknoop
Hij is legaal, maak gebruik van een licensie van msdn, Heb die server deze week nodig vandaar;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

daveknoop schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:53:
Hij is legaal, maak gebruik van een licensie van msdn.
Ik zou bijna zeggen: bel het nummer hierboven of rtfm; voor zover ik weet zijn MSDN-licenties 30 dagen geldig en ben je officieel daarna verplicht een herinstallatie uit te voeren voor de nieuwe/volgende 30 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

MAX3400 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:57:
[...]

Ik zou bijna zeggen: bel het nummer hierboven of rtfm; voor zover ik weet zijn MSDN-licenties 30 dagen geldig zonder activatie
Fixed :P

Maar goed.
Zet gewoon de tijd in je BIOS terug, en zorg dat de netwerkkabel los zit. Kan je inloggen, LAN weer aansluiten en alsnog activeren. Kan je toch doen zonder dat je problemen hebt, aangezien je met je MSDN licenties meerdere activaties kan doen.

Maar dat had je zelf ook kunnen zien als je de MSDN subscription FAQs had nagelezen.

Oh, nee, jij hebt daar geen zin in, da's waar ook. Zullen we nu dan maar stoppen, want wij hebben geen zin in mensen die zo duidelijk laten merken dit forum als hun persoonlijke effin' helpdesk te beschouwen.

[ Voor 34% gewijzigd door alt-92 op 15-06-2010 17:20 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is die mogelijkheid?

Nee, zo werkt dat dus niet. Eerst zelf uitzoeken en als je er dan niet uitkomt hier je vraag stellen.
Zie ook Serversoftware en Windows Servers - Beleid en Het algemeen beleid #topicplaatsen
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.