Hallo,
Ik heb zo juist een Full HD 42" plasma TV besteld. Deze wil ik aan sluiten op m'n PC zodat ik makkelijk films kan kijken.
Aansluiten via HDMI lijkt mij de beste oplossing (ook omdat m'n home cinema set allen stereo in heeft en Scart, maar wel DTS / 5.1 ondersteund via scart.)
Nu heb ik 2 monitoren aan gesloten op m'n pc en hier wil ik ook zeker niet van af.
Huidige videokaart: Nvidia 9800 GTX+
Primaire monitor: Samsung 226CW via DVI @ 1680*1050
Secundaire monitor: ACER AL1702 via DVI-> VGA @ 1280*1024
Het steeds moeten wisselen van de kabel tussen TV en secundaire monitor lijkt mij niet echt praktisch, daarom zoek ik een oplossing waarmee ik ze alle 3 kan aansluiten of heel makkelijk kan wisselen.
ideeën die bij mij opkomen:
2e videokaart er bij (SLI noodzakelijk? ondersteund mobo iig wel.) voor TV
Kastje waarmee je kan schakelen tussen 2e monitor of TV (Bestaat dit?)
wie o wie kan mij goede oplossingen geven.
Alvast bedankt.
EDIT:
Kosten <= €60,-
Ik heb zo juist een Full HD 42" plasma TV besteld. Deze wil ik aan sluiten op m'n PC zodat ik makkelijk films kan kijken.
Aansluiten via HDMI lijkt mij de beste oplossing (ook omdat m'n home cinema set allen stereo in heeft en Scart, maar wel DTS / 5.1 ondersteund via scart.)
Nu heb ik 2 monitoren aan gesloten op m'n pc en hier wil ik ook zeker niet van af.
Huidige videokaart: Nvidia 9800 GTX+
Primaire monitor: Samsung 226CW via DVI @ 1680*1050
Secundaire monitor: ACER AL1702 via DVI-> VGA @ 1280*1024
Het steeds moeten wisselen van de kabel tussen TV en secundaire monitor lijkt mij niet echt praktisch, daarom zoek ik een oplossing waarmee ik ze alle 3 kan aansluiten of heel makkelijk kan wisselen.
ideeën die bij mij opkomen:
2e videokaart er bij (SLI noodzakelijk? ondersteund mobo iig wel.) voor TV
Kastje waarmee je kan schakelen tussen 2e monitor of TV (Bestaat dit?)
wie o wie kan mij goede oplossingen geven.
Alvast bedankt.
EDIT:
Kosten <= €60,-
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1