2x 5770 vapor-x maar toch verschillend

Pagina: 1
Acties:

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-02 11:20
3 weken geleden een sapphire 5770 vapor-x besteld bij pixmania.
Een week later kon ik het niet laten om een tweede erbij te nemen en CF te proberen.
Nu kom ik erachter dat er twee verschillende versies zijn nml een zwarte en een blauwe pcb.
De zwarte is naar mijn weten een iets oudere versie en is 1cm langer.
Je raad het al ik heb twee verschillende :(
Ik kan verder geen verschillen ontdekken maar zou het zinvol zijn om twee dezelfde versies te hebben??

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 18:59
Zolang de snelheden vrijwel hetzelfde zijn, kan je ze prima met elkaar combineren.
Als de snelheden kilometers uit elkaar liggen, word het al wat lastiger (gaan ze op elkaar wachten enzo)

Even niets...

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-12-2025

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Als je gewoon crossfire kan aanzetten lijkt me 't geen probleem? :)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:43
Volgens mij is het bij ATI (of AMD tegenwoordig) geen probleem om 2 verschillende te hebben.
Volgens mij kunnen het zelfs verschillende modellen zijn die je in Crossfire aan kun zetten.

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-02 11:20
Bij de 5870 kan ik wel verschillen vinden tussen de blauwe en zwarte pcb. Kloksnelheid en gebruikte componenten zou verschillend zijn.
Vandaar dat ik bang ben mezelf te kort te doen door niet de oudere terug te sturen en een nieuwe te bestellen. Pixmania doet daar nml niet moeilijk over.
Maar na vooral mindere reviews over pixmania vwb retourzendingen ben ik daar wat huiverig voor.
Denk dat ik ze afzonderlijk maar eens benchmark om te kijken of er verschil in zit.

(stiekem irriteerd het gewoon dat ze uiterlijk niet hetzelfde zijn.... )

Iemand een vapor-x kopen? :+

[ Voor 8% gewijzigd door rsvmark op 15-06-2010 15:38 ]