Toon posts:

Bijbaantje draadloos netwerk beheer, Rotterdam

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Voor mijn huisbaas ben ik op zoek naar een scholier/student in de omgeving Rotterdam die de draadloze netwerken in zijn panden kan beheren. Het betreft beheer van 4 panden à 10 huurders en vooral wanneer er problemen zijn.

Ikzelf heb dit tot nu toe gedaan maar zal binnenkort afstuderen, dan is er dus een opvolger nodig. Het baantje is een leuke cent erbij en de huisbaas betreft een zeer aardige oudere man die zeer coulant is in vergoeding van uren en materiaal.

Vereisten zijn beheer van Engelse en Nederlandse taal enige flexibiliteit tbv inspringen bij noodgevallen. De netwerken draaien op relatief eenvoudige apparatuur.

Voor reactie graag een berichtje!

Dankjewel! Groeten,

Victor

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-02 20:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Misschien kan je beter bij http://tweakers.net/jobs/ beginnen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-12-2025

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Wat is omgeving Rotterdam? Hoeveel uur per week? (En wat zijn noodgevallen moet dat binnen 10uur of binnen 5uur zijn opgelost) lijkt me wel wat voor mij ;)

[ Voor 52% gewijzigd door DJ-Visto op 15-06-2010 15:30 ]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:23

Equator

Crew Council

#whisky #barista

werving is niet de bedoeling op GoT. Ik zou zeggen zet een advertentie in het plaatselijke suffertje en wacht op een response :)
Dit had je hier kunnen lezen: Het algemeen beleid #verbodenspam

Misschien een goed idee om dat beleid nog een keer door te nemen, want blijkbaar is het niet geheel blijven hangen.

[ Voor 46% gewijzigd door Equator op 15-06-2010 19:50 ]

Dit topic is gesloten.