Toon posts:

Beeldscherm aanschaffen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte iedereen

Ik ben op zoek naar een 20+ inch beeldscherm waar ik mijn oude xbox (niet 360) op kan aansluiten. Daarnaast zou ik er ook graag filmps op willen kijken via VGA aansluiting van mijn laptop (dell m2400)

Als bonus zou ik graag een tv willen hebben, dus een coax aansluiting er ook bij zou me erg fijn lijken.

Op welke kosten moet ik rekenen (voor met en zonder coax)? Hebben jullie goeie suggesties voor me?

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-01 22:47

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Wat heb je zelf al gevonden?

All-Round nerd | iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Nog niets want google geeft alleen maar conversies. Geen beeldschermen met die eigenschappen. Mijn vader had er een tijdje terug een van dell gekocht met in ieder geval composite aansluiting. Ik zal hem eens vragen welk artikelnr dat ding heeft.

Hebben jullie geen suggesties? Of sites waar ik kan zoeken op aansluitingen ofzo?

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-01 22:47

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Kijk een bij webshops.

www.alternate.nl
www.salland.eu
www.komplett.nl
www.azerty.nl

meer ken ik er even niet zo snel
of ga bij je MediaMarkt langs!

All-Round nerd | iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
http://azerty.nl/2-1436-2...le5500-22-lcd-tv-bre.html

die had ik gevonden.

Nu vraag ik me af welke aansluiting ik nodig heb voor die oude xbox. Is dat nou composite of component???
Verder of jullie misschien van een net iet's groter beeld afweten met ongeveer dezelfde criteria

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem **LET OP** Welke monitor moet ik kopen? eens door.
Dan weet je welke eisen je nodig hebt en daarmee je mobo uit kan kiezen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja want daar staat ook precies tussen welke aansluiting ik nodig heb vanwege mijn xbox....
Ik weet welke criteria ik heb (zie eerste post) Ik zou hier alleen wat hulp bij kunnen gebruiken bij het vinden van het juiste beeldscherm voor een nog juistere prijs :)
Pagina: 1