Sinds ik W7 (pro) heb geinstalleerd werkt het geluid bijzonder slecht. Het staat extreem zacht en is ook niet helder (dwz; het geeft kraakjes). Het is me echt een raadsel waar het aan ligt, misschien dat iemand zijn licht hierop kan doen laten schijnen...
Ik heb al een aantal dingen gedaan om het probleem boven water te krijgen, maar het is me vooralsnog niet gelukt. Wat ik heb ondernomen is het volgende:
1. Andere speakers/oordopjes geprobeerd. Heeft geen effect.
2. De speakers op een andere audiobron aangesloten, ook geen effect.
3. De drivers opnieuw geinstalleerd, ook zonder effect.
4. Een andere geluidskaart geeft precies hetzelfde resultaat.
Het bizarre is dat als ik de 3,5 inch stekker er in doe, dat hij gedurende anderhalve seconde WEL goed geluid geeft, maar dat zakt (zogezegd) erg snel weer weg.
Het is overigens zo'n onboard Realtek HD audio apparaat.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen, of wat ik zou kunnen proberen? Alvast bedankt voor het meedenken...
Ik heb al een aantal dingen gedaan om het probleem boven water te krijgen, maar het is me vooralsnog niet gelukt. Wat ik heb ondernomen is het volgende:
1. Andere speakers/oordopjes geprobeerd. Heeft geen effect.
2. De speakers op een andere audiobron aangesloten, ook geen effect.
3. De drivers opnieuw geinstalleerd, ook zonder effect.
4. Een andere geluidskaart geeft precies hetzelfde resultaat.
Het bizarre is dat als ik de 3,5 inch stekker er in doe, dat hij gedurende anderhalve seconde WEL goed geluid geeft, maar dat zakt (zogezegd) erg snel weer weg.
Het is overigens zo'n onboard Realtek HD audio apparaat.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen, of wat ik zou kunnen proberen? Alvast bedankt voor het meedenken...