Toon posts:

Hoe vervang je een laptop scherm?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag Tweakers,

Ik ben zelf een gewone computer gebruiker en zeker geen tweaker of electronicus.
Maar ik wil graag het scherm van mijn Acer 7520 laptop vervangen. Deze is stuk gegaan nadat de laptop op de grond was gevallen. Nu heb ik een tweedehands scherm gekocht. Helaas kan ik nergen uitleg vinden
over hoe ik deze moet vervangen. Dus is er iemand die een link heeft of mij kan helpen (eventueel met foto's) hoe dit precies moet?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:27
Download Hier de serice manual. hierin staat alles wat nodig is.

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v153 + HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:36:
Dag Tweakers,

Ik ben zelf een gewone computer gebruiker en zeker geen tweaker of electronicus.
Maar ik wil graag het scherm van mijn Acer 7520 laptop vervangen. Deze is stuk gegaan nadat de laptop op de grond was gevallen. Nu heb ik een tweedehands scherm gekocht. Helaas kan ik nergen uitleg vinden
over hoe ik deze moet vervangen. Dus is er iemand die een link heeft of mij kan helpen (eventueel met foto's) hoe dit precies moet?

Alvast bedankt.
Als je het gevoel heb met dingen bezig te zijn waar je niks van weet, even een technicus erbij halen. Gewoon een vriend/vriendin van je die wel weet waar hij/zij mee bezig is.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:44

Rmg

eerst haal je het het toetsenbord van je laptop dan de casing van je scherm en van de bovenkant van je laptop dan hoop je dat daar de connector van je scherm zit, die haal je los, je trekt de stekker van de inverter uit het schermje kijkt of er nog andere draden vastzitten aan het scherm of moederbord, zo nee dan schroef je het scherm los en haal je het eruit.

En dan doe je alles nog een keer maar dan omgekeerd :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rieverst
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:00
Is dit misschien iets: Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga jullie tips dit weekend gebruiken. Ben zelf niet onhandig maar zoals ik al zei geen pro.
Alvast bedankt en ik zal jullie op de hoogte houden of het gelukt is.
Pagina: 1