Ik heb tijdje geleden Windows XP hergeinstalleerd, alleen het lukt niet om verbinding te maken met internet. Ik heb toen gekeken bij mijn netwerk verbindingen en daar staat alleen 1394-verbinding. Ook bij de driver voor mijn netwerk kaart staat: 1394 netwerkkaart. Dit blijkt dus een Firewire aansluiting te zijn?
Heb toen beetje op Google gezocht en nu blijkt dus dat ik een aantal drivers mis voor mijn netwerkkaart. Hoe kom ik erachter welke drivers ik nodig heb? Hij laat in Apparaatbeheer namelijk niet zien wat voor type netwerkkaart het is...
Edit: Verder zie ik bij Overige Apparaten nog een Ethernet-connector met een geel vraagteken ervoor en PCI-modem.
Heb toen beetje op Google gezocht en nu blijkt dus dat ik een aantal drivers mis voor mijn netwerkkaart. Hoe kom ik erachter welke drivers ik nodig heb? Hij laat in Apparaatbeheer namelijk niet zien wat voor type netwerkkaart het is...
Edit: Verder zie ik bij Overige Apparaten nog een Ethernet-connector met een geel vraagteken ervoor en PCI-modem.
[ Voor 9% gewijzigd door MonkeySleeve op 15-06-2010 12:21 ]
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve