Grove discriminatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 09:24

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Topicstarter

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ja ik vond hem ook al grof overkomen... :/

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ja, ik las het net ook.

Alsof het niet om de shooter gaat, maar om het feit dat hij spleetogen/pindapellers kapot kan schieten.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow

the_shadow

Topicstarter
Anoniem: 207617 in 'nieuws: E3: EA kondigt uitbreiding Battlefield: Bad Company 2 'Vietnam' aan' doet vrolijk mee. Dat dit het eerste is waar je aan denkt bij een spel is mij een raadsel.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Deze vind ik niet eens een -1 waard, maar gewoon verwijdering van de post.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow

the_shadow

Topicstarter
SinergyX schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:39:
Deze vind ik niet eens een -1 waard, maar gewoon verwijdering van de post.
Ben ik het mee eens. Dat en het vriendelijke verzoek aan de poster in kwestie of hij in het vervolg oogvormen en peulvruchten er buiten laat. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

-wegejorist en opgerot- in mijn ogen, dus admin ... mag wel waarschuwing geven en verwijderen.

[ Voor 29% gewijzigd door NeoMe op 15-06-2010 12:44 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Verwijderen is niet goed voor de structuur van de nieuwsdraad. Als niemand had gereageerd was het geen probleem, nu wel.

Edit, note enzovoort maar gedaan. Het voegt ook zo weinig toe.
Die kon dan weer wel weg :P

[ Voor 51% gewijzigd door Delerium op 15-06-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 23:36
Tsja zie je maar weer dat overal idioten rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 15:01

beany

Meeheheheheh

Aan de andere kant: in bijna elke film over Vietnam is de bad-guy de 'spleetoog/pindapeller/loempiabakker'... En ze worden in vele films ook zo genoemd.

Zelfde als vandaag de dag de Talibanmedewerker een 'kamelenneuker' oid wordt genoemd. Daar hoor je ook weinig mensen over.

Maar goed, het is idd zorgwekkend dat mensen zo denken bij een computerspelletje. Of eigenlijk uberhaupt zo denken :/

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Al is zijn hele post history niet van bijster hoge kwaliteit, gevalletje 'geen toegevoegde waarde'.
beany schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:51:
Aan de andere kant: in bijna elke film over Vietnam is de bad-guy de 'spleetoog/pindapeller/loempiabakker'... En ze worden in vele films ook zo genoemd.
Omdat die vanuit het Amerikaans oogpunt wordt gefilmt, zou je eens een WW2 film maken vanuit de duitsers zou je ook heel andere opmerkingen horen over het US/canadees leger en de joden :P Maar dan zie ik nog geen rechtvaardiging dit vandaag de dag alsnog te gebruiken jegens hun.

[ Voor 73% gewijzigd door SinergyX op 15-06-2010 12:55 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

SinergyX schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:53:
[...]

Omdat die vanuit het Amerikaans oogpunt wordt gefilmt, zou je eens een WW2 film maken vanuit de duitsers zou je ook heel andere opmerkingen horen over het US/canadees leger en de joden :P Maar dan zie ik nog geen rechtvaardiging dit vandaag de dag alsnog te gebruiken jegens hun.
Jawel, maar in die tijd waren ze de vijanden van de Democratie(het waren immers communisten) en dus de vijanden van het Westen. En volgens mij is het redelijk ingeburgerd dat de vijand van het Westen allerlei benamingen mag krijgen. Dit buiten het feit of ik het daar mee eens ben of niet...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Daar heb je misschien een punt mee, maar inmiddels hebben we in Nederland ook een keurig geïntegreerde Aziatische gemeenschap die wellicht ook op Tnet meelezen. Het is niet echt de bedoeling om meelezend publiek te beledigen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 23:36
beany schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:00:
[...]

Jawel, maar in die tijd waren ze de vijanden van de Democratie(het waren immers communisten) en dus de vijanden van het Westen. En volgens mij is het redelijk ingeburgerd dat de vijand van het Westen allerlei benamingen mag krijgen. Dit buiten het feit of ik het daar mee eens ben of niet...
Lees je eens in joh. Noord-Vietnam was communistisch het zuiden niet. En dat er allerlei koosnaampjes gebruikt werden betekend niet dat het normaal is om dat nu ook te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

n0elite schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 17:03:
[...]

Lees je eens in joh. Noord-Vietnam was communistisch het zuiden niet. En dat er allerlei koosnaampjes gebruikt werden betekend niet dat het normaal is om dat nu ook te doen.
nou nou... volgens mij gaf ik toch echt aan dat het niet echt normaal is om zulke 'koosnaampjes' te gebruiken. Dus let een beetje op je toon aub en lees goed wat een ander typed.

Pagina: 1