1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
Dus het argument is, bot gezegd, luiheid / moeite?Echter is VB.NET 'makkelijker' om te lezen en ligt in dezelfde lijn als VBA.
Kies gewoon C#, het kan nooit kwaad om een nieuwe taal te leren. En aangezien je bedrijf C# gebruikt, heb je er zeker geen nadeel aan. Daarnaast heb je C# snel in handen, zelfs dingen zoals lamnda methods en LINQ queries zijn niet zo ingewikkeld. .NET gaat je het meeste tijd aan besteden om te leren.
[ Voor 23% gewijzigd door Sebazzz op 15-06-2010 11:15 ]
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Zo scherp als een voetbal!
Truth be told: Ze werken beiden op hetzelfde .Net framework, er zijn wat syntax verschillen en wat kleine eigenaardigheidjes in beide talen. En dan houden de verschillen heel vlug op. Ik ga dit topic dan ook, net als alle andere "welke taal moet ik kiezen" topics sluiten.
Feit blijft dat je zélf een keuze zult moeten maken nadat je je in de materie hebt verdiept.
[ Voor 36% gewijzigd door RobIII op 15-06-2010 11:25 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.
![]()