na Update 1.27P melding: this image is not for this board

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views

• Anacho
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-02 15:15
Toen de update 1.27P op de website van Asus beschikbaar was heb ik deze geflashd in de Asus Oplay. Op zich heb ik er geen problemen mee gehad behalve dat nu versie 1.28P uit is deze niet mee geflashd kan worden. Ik krijg de melding "this image is not for this board". Ook de oudere versie (1.24P) flashen geeft deze melding ondanks dat dit de versie was voor 1.27P.

Heb de Emergency Recovery Instructions opgevolgt maar de Oplay komt niet in het update scherm maar start gewoon op. Ook heb de 50 seconden reset geprobeerd en de methode met alle kabels eruit zoals eerder gemeld is in dit forum. Dit heeft niet mogen baten. De Asus start gewoon op met firmare 1.27P weliswaar zijn dan wel alle instellingen weg maar flashen doet hij niet.

Heeft er iemand nog suggesties?

Edit: Oeps ik ben een nieuw Topic gestart wat niet de opzet was. Helaas kan ik dit bericht niet verwijderen zie ik. De bedoeling was dit bericht te posten in de Asus Oplay draad. (Asus O!Play FULL-HD Media Streamer)

[ Voor 13% gewijzigd door Anacho op 15-06-2010 09:29 ]

• Master_duck
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26
Vincent7Me = Wii
Bekijk myReact van Vincent7Bekijk de gallery van Vincent7Bezoek homepage van Vincent7Berichten: 330
Reg. datum: 25 augustus 2004
--------------------------------------------------------------------------------
Ik zou het niet aanraden. Bij mij ging netwerk connecties opeens raar doen; kon niet meer op mijn shared discs komen. 1.21 terug gezet (1.24 had ik overslagen omdat die alleen Toshiba toestellen beter zou ondersteunen) en nu doet alles het weer. Eerst ging het wel goed, instabiele firmware als je het aan mij vraagt. Terug flashen ging trouwens ook niet helemaal vlekkeloos. Ik kreeg de melding: This image is not for this board. Truc om dit op te lossen: druk op ok. Dan nog een keer op update drukken, maar nu op "cancel" en dan kun je wel terug flashen.

Wacht maar tot het weer terug is op het Asus server. Dan een paar dagen wachten, blijft het erop staan, dan is het misschien wel veilig...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je kan prima een eigen topic openen voor probleemgevallen, graag zelfs ;) Maar aangezien je nu al in het andere topic gepost hebt doe ik deze op slot.

Dit topic is gesloten.