Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Goedemorgen :*)

Als ik mijn computer wil opstarten, dan valt hij telkens weg. Als hij dan opnieuw opstart kan ik veilige modus of Windows Normaal starten selecteren. Als ik Veilige modus doe gaat alles goed. Als ik Windows Normaal Starten doe dan valt hij weg nadat de 4 bolletjes zijn gekomen en het vlaggetje is gekomen, of bij het scherm waar ik mijn wachtwoord moet intikken.

Weet iemand waaraan dit kan liggen?

ps; Ik heb Windows 7 , Home Premium, 64 -Bits.

Jules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Deze al eens doorgenomen Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

En wat heb je zelf al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Mijn computer gaf wel eerst een melding dat er een harde schijf fout was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel

Mexel

Ok en wat heb je toen gedaan om van die eventuele fout af te komen, HDD vervangen en alles opnieuw geinstalleerd, of toch maar verder gegaan en gedacht ik vraag het maar even op tweakers en die weten gelijk wat er aan de hand is.

Sorry dat ik het moet zeggen maar je TS is een beetje karig kwa info en ik mis ook nog eens specs van je pc, met alleen win 7 46 bit hebben we niet veel aan, en toon eigen inzet kwa uitsluiten van dingen, zoals de HDD vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Nou, ik heb dus Windows Geinstalleerd en kreeg toen die foutmelding niet meer. Maar nu valt hij dus weg tijdens het opstarten.

Mijn pc specs:

Moederbord: GigaByte GA-P55A-UD3
Processor: Intel(R) Core(TM) i5 CPU 750 @ 2.67GHz (4 CPUs), ~2.8GHz
Memory: OCZ 2x2gb Kit - Gold Edition.
Harde Schijf: Western Digital 1TB en Western Digital 250 Gig (Die van 250 gig is al redelijk oud)
Video Kaart: Ati Radeon HD5850 Game Edition.

_____

Toch als hij tig keer zichzelf heeft geprobeert opnieuw optestarten doet hij het wel. Had al mijn oude harde schijf eruit gehaalt en toen startte windows nie top. Is het misschien mogelijk dat mijn Oude HDD kapot is en dat ik daar prongelijk Windows 7 op heb geinstalleerd?

Anders zou ik dus mijn oudde HDD eruit moeten halen en windows (weer) opnieuw opzetten?

[ Voor 30% gewijzigd door JST94 op 15-06-2010 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel

Mexel

Gewon je HDD vervangen, een nieuwe halen en de oude een format geven en gelijk even scannen voor bad blocks. Wedden dat het je HDD is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Ik startte net weer mijn computer op zonder problemen. Ik zal gewoon de komende dagen kijken of het probleem nog voorkomt. Misschien wel, misschien niet. ;-)
Pagina: 1