Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Razer DeathAdder 3500 is na firmware-update echt Death...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb vorige week deze muis gekocht, alles werkte in het begin.. drivers gedownload, ingesteld.. no problems... Nu begon het me de laatste dagen op te vallen dat de muis soms verspringt van plaats als ik met iets bezig was..

In dat programmatje van Razer zelf, stond er dat m'n firmware 2.01 was fzo.

En online, stond er een firmware update van 2.41.

Dus, ik installeer de update, ik krijg de melding dat ik de usb uit de poort moet halen en er terug in moet steken, en dan zou het werken..

Meteen krijg ik een melding: nieuwe hardware gevonden, en beetje later; USB apparaat word niet herkend...
Ik begin meteen te flippen omdat het een NIEUWE muis is..` :?

Heb de muis dan op 2 verschillende laptops, en 1 pc gestoken, met overal het zelfde verhaal, en op m'n Macbook werkt ie ook niet...

Viel me ook op dat dat logo niet meer "gloed", alleen de scroll-button geeft nog licht

Wat moet ik nu doen?

Als het zoals ik denk echt defect is, is dit officieel mijn 6de apparaat dat ik gekocht heb in de MediaMarkt die niet meer werkt... :(

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Tja, het kan zijn dat je gewoon pech hebt natuurlijk. Ik zou er gewoon lekker mee terug gaan naar de winkel en hem omruilen voor een nieuwe.

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
Idd, heb ik gedaan.. heb hem teruggebracht, gezegd dat het al sinds het begin zo was :p heb tegoedbon gekocht en zo'n SteelSeries Ikari Laser Mouse gekocht. Glijdt echt zoals boter op m'n Steelpad..

Ik zat er eventjes mee dat ze hem gingen opsturen ipv omruilen,(omdat ik eigenlijk zelf de firmware heb gedaan, dus zelf het naar de kl*te heb geholpen) want de vorige keren dat ik iets had opgestuurd, deed dat ongeveer 4 weken.. ik koop geen hardware om dan op te zenden, ik koop het om te gebruiken.

Toch bedankt