Black&White film op duitse PCgames !!

Pagina: 1
Acties:

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-02 17:45

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
ik heb bij de 'bladenboer' een het duitse blad 'Pc Games' gekocht (April 2000) voor 12,50.. en op de cd staat een review van Black & White... OOOOOOOHHHH ! GewEldIG !! Halen !! kopen die zooi ! Ze laten een paar quests zien en een paar creature 'moves' .. ongeloofelijk, als je met dat handje langs een boom gaat, wuift ie mee.. Nogmaals.. voor de fans Halen !! HALEN !! :P:P

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

Heb jij mischien aandelen in Black&White?

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Nee.. ik heb geen aandelen, ik heb alleen het groot geluk gehad een beta te mogen spelen (Via Lionhead.com) omdat ik nogal.. mwaa. veel spelletjes speel, en dit is echt een stap naar beter, pure sensatie en entertainment, dat spel MAG je gewoon niet missen, sinds ik het gespeeld heb spreek ik iedereen er over aan. Ik kan maar een ding zeggen; Na Populous 3 Dugeon Keeper ONE, en nu Black and White. Peter Molyneux Alaaf Alaaf Alaaf.. ( en de rest van het team ook;))

Verwijderd

Ja, ik weet het nog niet hoor.
Het spel heet black&white, maar de screenshots zijn in kleur, ik vertrouw het niet helemaal.

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Grappig ZAC.. errug grappig (hehe) :):)

Verwijderd

en????? Ik heb al een tijdje een stel non playable demos gezien van B&W maar het zegt allemaal niets over het belangrijkste van een spel. De gameplay.

Toch zal dit spel zeer waarschijnlijk zwaar heersen. Dus ik zorgt ervoor dat ik ff een cd reserveer :P

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
Op zaterdag 10 maart 2001 22:12 schreef ZAC het volgende:
Heb jij mischien aandelen in Black&White?
In lionhead dan, als we bijdehand gaan doen.

Steam

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09-2025

Masterfvz

AKA Freakazoid

Op zaterdag 10 maart 2001 22:08 schreef FoggyFreek het volgende:
ik heb bij de 'bladenboer' een het duitse blad 'Pc Games' gekocht (April 2000) voor 12,50.. en op de cd staat een review van Black & White... OOOOOOOHHHH ! GewEldIG !! Halen !! kopen die zooi ! Ze laten een paar quests zien en een paar creature 'moves' .. ongeloofelijk, als je met dat handje langs een boom gaat, wuift ie mee.. Nogmaals.. voor de fans Halen !! HALEN !! :P:P
Ja ik wil em ook heeel graag halen, maar dan moetie wel uit zijn he!!!! Ik heb em nog niet gezien in de winkels!
Iemand anders wel??

SPECS

Verwijderd

nope is nog niet uit :(

Verwijderd

5 April wordt het pas :(

Verwijderd

wheeeeeeeeee nog bijna een maand :(

Verwijderd

Ik ben verschrikkelijk blij dat het nog maar 1 maandje is. Zit al meer dan 2 jaar te wachten op dat spel:'(

Verwijderd

Wat dacht je van 3 jaar zelfs, volgens de Pcgameplay zijn ze al bij deel 38 of zo van het Lionhead dagboek, en in deel 1 of zo hadden ze het al over B&W
Pagina: 1