Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 22:38
Ik heb al heel wat jaren mijn logitech z-640 speaker set. en ik vind het allemaal goed genoeg hij gaat goed hard en het geluid is best wel goed.

maar nu ging ik gister mijn ps3 herpositioneren in mijn kamer -.- alles los gehad en weer aangesloten en nu werken mijn speakers niet meer. Ik heb even gekeken en de center speaker zit met een vga stekker in de sub. Maar een pinnetje was een beetje verbogen dat gebeurt wel vaker bij die soort stekker. Maar hij is gewoon weer recht en gaat in het goede gaatje en nog werkt die niet.

Dus dacht ik mss is er in die sub op het versterkertje een zekering kapot ofzo maar na 20 schroeven er uit gehaald te hebben krijg ik hem niet verder open omdat de voedingskabel aan de binnenkant heel kort is er voor zorgt dat ik het metalen gedeelte er niet af kan halen.

Iemand nog een idee (en zeg niet nieuwe kopen dat krijg ik zelf dan ook wel weer verzonnen. wees creatief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-09 18:05
Dat was niet zo moeilijk:

Hier een link hoe je hem open krijgt:
http://www.jeff7.com/projects/z-640/index.htm

En inderdaad er zit zo te zien wel een zekering in. Beetje lullig dat die niet vanaf de buitenkant bereikbaar is. Als het dat niet is dan wordt het doormeten en hopen dat je er wat van kan maken.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
kijk daar heb ik wat aan. Ben inmiddels al een half uur aan het hakken en breken, nu gaat het vooral om de voldoening om het ding weer aan de praat te krijgen. en zoals de persoon van die link ook zegt, hij staat toch onder je bureau.

dus nog even verder slopen om die kabels los te krijgen, bedankt iig voor de reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
mmm ik krijg niks gevonden. dan wordt het toch maar een nieuwe halen. is niet zo heel erg, dan kan ik er meteen een halen waar ik mijn ps3 en laptop aan kan hangen. niet al te duur.....

altec lansing vs2621 die is iig mooi en dat vind ik belangrijk :-D

of

logitech s220 maar die is niet mooi

nog iets vergelijkbaar betaalbaars ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-09 18:05
tieske1988 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:30:
mmm ik krijg niks gevonden. dan wordt het toch maar een nieuwe halen. is niet zo heel erg, dan kan ik er meteen een halen waar ik mijn ps3 en laptop aan kan hangen. niet al te duur.....

altec lansing vs2621 die is iig mooi en dat vind ik belangrijk :-D

of

logitech s220 maar die is niet mooi

nog iets vergelijkbaar betaalbaars ?
Heb je die zekering niet gevonden of was die nog gewoon heel?

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Enneh, heb je al eens geprobeerd een iPod ofzo eraan te hangen? Misschien is je PS3 wel kapot. Of je kabeltje. Of staat hij op het verkeerde input kanaal. Of... of...

Met andere woorden: hoe weet je zo zeker dat het de speakers zijn die kapot zijn? :)
Pagina: 1