Tweakers.net Magazine

Pagina: 1
Acties:

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-02 17:34
Een hele goede avond!

Ik vroeg mij af, zo met de 'revolutie' (eeh?) van de iPad en andere tablets... Zou er interesse zijn in een digitaal magazine van Tweakers.net? Een soort van nieuwsbrief (die er al is) maar dan net even iets anders? Dus met een magazine sausje over de nieuwsbrief...

Uiteraard zal het allemaal een soort van 'samenvatting' worden, maar ik zou het best leuk vinden om Tweakers.net in een magazine vorm te lezen. Workshops komen bijvoorbeeld van GoT af, reviews van T.net zelf, en een mooie casemod of showcase heeft natuurlijk ook een plekje in dit magazine. Natuurlijk ik Tweakers.net ook gewoon te bezoeken, en lees je het nieuws daar ook gewoon. Maar de toegevoegde waarde van dit magazine is dat het de mogelijkheid biedt om offline te lezen, interessante items van het forum onder de aandacht te brengen en wellicht een uitbreiding naar een interactief magazine.

Zelf heb ik al stiekem zitten prutsen, om een idee te geven van wat ik bedoel. Dit is in een avondje gemaakt dus verwacht er niet te veel van. Ik weet dat ik het logo van T.net zonder toestemming heb gebruikt (foei!) maar ik verdien er geen geld mee en ga het ook niet publiceren (buiten dit magere iSight filmpje om).

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1iRLJHFcmOo]
Dit magazine is mede mogelijk gemaakt door Tweakers.net, Paul Hulsebosch (voor het artikel van gamen met Sony), AX en Tweak&Shoulders.

Kunnen we hier wat mee, of gaat daar geen interesse voor zijn? De invulling van het magazine kan gedaan worden door T.net zelf, of met behulp van een handje vol gebruikers die daar eeuwige roem aan over houden.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:26

crisp

Devver

Pixelated

Dit lijkt me in eerste instantie iets voor de redactie :)

-->Geachte Redactie

Intentionally left blank

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Lijkt mij zeker een leuk idee!!
Aangevuld met tips & trucs van mede-tweakers en weet ik veel wat allemaal...
Zie er wel toekomst in

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• crisp
  • Laatst online: 00:26

crisp

Devver

Pixelated

Switchie schreef op maandag 14 juni 2010 @ 23:55:
Lijkt mij zeker een leuk idee!!
Aangevuld met tips & trucs van mede-tweakers en weet ik veel wat allemaal...
Zie er wel toekomst in
Op persoonlijke note: ik denk dat hier alleen toekomst in zit als er ook een verdienmodel aan gekoppelt kan worden ;)

Intentionally left blank

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Met maandelijks de "tips and tricks" om je pc te versnellen? :p Ik denk dat Tweakers.net te groot is geworden om zoiets goed te keuren als het gedaan wordt door gebruikers met hun naam er aan en dat ze er zelf alleen iets in zien met een verdienmodel (het is immers een BV), wat Crisp zegt dus :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:39

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Daarbij: welke content ga je genereren specifiek voor je magazine en waarom zou je die niet gewoon op de site zetten? Zelf de iPad heeft binnenkort 3G, toch?

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03-2025

Mexel

&#8595; volgende bericht hieronder &#8595;

Leuk idee, maar in mijn ogen niet nodig.
Alles staat al op de website en forum, dus waarom nog iets erbij nemen.

↓ volgende bericht hieronder ↓

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:37

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het lijkt mij wel gaaf om iets te doen met de mogelijkheden van de iPad. De content hoeft niet exclusief te zijn voor de iPad maar kan wel op een andere wijze gepresenteerd worden. De demo van Popular Science voor de iPad vond ik erg indrukwekkend. De vraag is alleen of het een winstgevende activiteit kan zijn.

• Falcon
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Misschien alleen toeganglijk maken voor Abbonee's?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-02 11:49
Femme schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:17:
Het lijkt mij wel gaaf om iets te doen met de mogelijkheden van de iPad. De content hoeft niet exclusief te zijn voor de iPad maar kan wel op een andere wijze gepresenteerd worden. De demo van Popular Science voor de iPad vond ik erg indrukwekkend. De vraag is alleen of het een winstgevende activiteit kan zijn.
Je kan toch bijvoorbeeld mensen in de iPad app een abbonoment laten afsluiten voor een half jaar voor 5 euro ( ik noem maar iets ). Ik zou het zeker doen ! :) En als je de App ook nog 79 cent maakt, voor die 79 cent gaan veel mensen hem niet laten liggen lijkt me :)

gewoon nee.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-02 17:34
Verdienmidel moet er zeker komen, het magazine is uit te even via de AppStore (zoals de iPhone app) of als epub via de iBookStore.

Uiteraard zijn er advertentieruimtes die gevuld moeten worden. En volgens mij is T.net niet vies van advertenties? ;-)

Voor 79 cent per magazine wil ik het zeker wel kopen. Het grote werk gaat zitten in de opmaak van het magazine. De content is er grotendeels al. Maar met een handigheidje is er ook een template te maken voor het ezine, en dan is het een kwestie van copy/paste lijkt me?

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05-2025
SanderPS3 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:29:
[...]

Je kan toch bijvoorbeeld mensen in de iPad app een abbonoment laten afsluiten voor een half jaar voor 5 euro ( ik noem maar iets ). Ik zou het zeker doen ! :) En als je de App ook nog 79 cent maakt, voor die 79 cent gaan veel mensen hem niet laten liggen lijkt me :)
Maar waarom zou dit nou dan direct Ipad exclusief moeten worden? Overdag check ik Tweakers.mobi als ik pauze heb en op een parkeerplaatsje sta. Zowel met tel als met de acer one (3G) Puur omdat het overzichtelijker is en minder hoef te zoomen.
Maar zoals de TS hierboven al presenteerde zou ik dit ook graag zo willen zien op mijn Smartphone of 3G netbook. _/-\o_
tweakers.magazine misschien?

In zo'n digitale magazine vorm als hierboven zonder reclames in bijvoorbeeld abonnementsvorm heeft denk ik best wel kans van slagen mits het ook bereikbaar is voor andere platformen. Ik denk ook dat de userbase van de Ipad alleen te klein zal zijn voor zo'n project om dit financieel rendabel te maken voor de VNU.
ADFree, geschikt voor snel draadloos internet en een overzichtelijke layout op abonnementsvorm wil ik wel 5 euro per half jaar neertellen.

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:54
Leuk idee op zich, maar ik zie het voordeel ten opzichte van gewoon www.tweakers.net bezoeken niet helemaal. Daar kan je gewoon alles gratis lezen, waarom zouden mensen dan moeten gaan betalen om een samenvatting ervan te lezen?

Al zouden er artikelen in komen die niet op de website te vinden zijn, dan zou het interessant worden. Bijvoorbeeld Best Buy Guides, maar dan wat uitgebreider/diepgaander, in magazine-vorm zouden denk ik best verkopen voor een klein prijsje.

The devil is in the details.

Pagina: 1