Toon posts:

Een Mening..... Mag dat hier?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wel grappig, hoe verschillend iedereen hier is, de één die zet de computer in de vrieskist om hem 2 á 3 procent sneller te laten lopen, de ander die vraagt of het mogelijk is om een agp videokaart in een ISA slot aan de praat te krijgen en weer een ander die geilt op zijn pc om hoe die er uit ziet :?:P.

Over dat laatste, ik kwam hier een paar case mods tegen, sommige hebben "nut", maar veelal helemaal niks.

Neem nou deze:
-- [topic=140885]
-- http://home.wanadoo.nl/jordyb/Computer/Foto_s_2/foto_s_2.html

Dit vind ik toch wel één van de meest idiote dingen wat ik tegen ben gekomen.

Sorry hoor, maar wat is daar nou nog mooi aan?

Een (sorry dat ik het zo zeg) zeer goedkope flapdrol kast van iets van 80 gulden en vervolgens daar weer 300 piek (ofzo) aan versleutelen met 180 koelers er in om de (waarschijnlijk) ¿150 LICHTJES en LEDJES¿ koel te houden?

Misschien heb ik wel geen smaak, dat kan natuurlijk, maar ik wou het gewoon even kwijt, ik ben benieuwd wat voor (haat) replys hier op terug komen.

Komt u maar....

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Wat is het probleem dan? De een vind veel lampies mooier en de ander niet. Als iemand veel lampies en temperatuur errug belangrijk vind, zal hij daar een compromis moeten sluiten. Ieder het zijne hoor. Het belangrijkste is dat die gasten blij zijn met wat ze hebben. Wie zijn wij dan om die pret te bederven door te zeggen, dat we het lelijk vinden?

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Ik denk dat het weinig zin heeft dit hier te posten.

En als je een bijdrage wilt leveren, laat ons dan zien wat JIJ mooi vindt.

Persoonlijk, vind ik Blues en snelle computers en m'n vriendin leuk.

Twee daarvan zijn aan het publiek hier niet besteed, dus beperk ik me tot snelle computer hardware.
..nu jij weer..
;)

(PS ziet er tof uit Jordy. Maar zit je nu ook in je kamer in het donker..? Dan is het pas echt mooi..)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
ja post eens jouw casemod!!, kom laat ons genieten waar jij van geniet!, ipv de ander voor gek verklaren.... >:)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
quote:
-

Twee daarvan zijn aan het publiek hier niet besteed, dus beperk ik me tot snelle computer hardware.
..nu jij weer..
-
Die zit!

Ook al hoeft van mij alleen de blues niet ;)

Oh ja .. nog even over het berichtje van Foolzero, ik vind een degelijk maagdelijk kastje mooi, geen lelijke (<- mening!!!) toeters en bellen > http://www.ned-cool.nl/images/1030.jpg <

Sorry dat ik sommige mensen op de ziel trap.. :'(

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op zaterdag 10 maart 2001 22:43 schreef caphex het volgende:
Oh ja .. nog even over het berichtje van Foolzero, ik vind een degelijk maagdelijk kastje mooi, geen lelijke (<- mening!!!) toeters en bellen > http://www.ned-cool.nl/images/1030.jpg <
Hmm ziet er niet slecht uit! Zeker niet nu het zo heel kewl gedemonteerd gefotograveerd is! ;)
Sorry dat ik sommige mensen op de ziel trap.. :'(
Eerlijk gezegd zit ik een beetje met die opmerking maagdelijk in mijn maag. Nu voel ik me ineens weer gefrustreerd! :+

Heal the internet ...

Verwijderd

Topicstarter
Quote:
-
Eerlijk gezegd zit ik een beetje met die opmerking maagdelijk in mijn maag. Nu voel ik me ineens weer gefrustreerd!
-

Uhm... hoe moet ik dat opvatten?¿

Je kunt misschien nu ook op stap gaan ipv wachten op een reply van mij ;).

Of vat ik het nu NET verkeerd op ¿?

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Good point! En chapeau! :)
Hmmz je hebt gelijk, die PC van me brengt gewoon veel te veel tijd met me door...

Heal the internet ...

Verwijderd

Topicstarter
Naja, de A'damse wallen zijn net zoals mijn pc (tja moet toch een beetje in het Tweakers straatje blijven) toch ook gewoon 24.7 open ;):9~

Is goedkoper dan hoe ik het zou moeten doen (als ik vrijgezel zou zijn) ik ben nu altijd al minstens 100 piek kwijt... moet je nagaan als je ook nog op de versiertoer moet en moet gaan uitdelen :) hehe

is fl. 60,- Incl BTW toch goedkoper hahah.

Verwijderd

Op zaterdag 10 maart 2001 22:26 schreef Hooi het volgende:
(PS ziet er tof uit Jordy. Maar zit je nu ook in je kamer in het donker..? Dan is het pas echt mooi..)
Of course. Helemaal donker, speciaal gordijntje. Neon lampie aan en discootje bouwen.
Op zaterdag 10 maart 2001 22:07 schreef caphex het volgende:
Een (sorry dat ik het zo zeg) zeer goedkope flapdrol kast van iets van 80 gulden en vervolgens daar weer 300 piek (ofzo) aan versleutelen met 180 koelers er in om de (waarschijnlijk) ¿150 LICHTJES en LEDJES¿ koel te houden?
De kast is goedkoop jah.
Maar jij geeft je geld uit aan een autotje. En ik liefer aan mijn computer.
Grijs werd saai en wou wat leukers.

Ik heb trouwens geen 180 koelers nodig om mijne koel te houden. Hij kan makkelijk draaien op 3 koelers. (voeding, CPU en Videokaart.)
En die 3 extra is makkelijk onder het gamen anders kan ik na 3 uurtjes stoppen. Wordt mijn GPU te warm.
Zonder extra koelers aan wordt hij:
CPU: 32,5
Kast: 32,5
GPU: 40

Stressed:
CPU: 33
Kast: 33
GPU 42

En met de koelers aan dan een 7 graden kouder en ff quaken zoals de gewonen.

En ik heb het ook niet over Forté Agent. EN jij weer wel.
Ieder zijn intresses.

Maar waarom zit je mij af te zeiken?? Er zijn duizenden andere personen op het net. En honderden op het forum met een kast die nog VEEEL vager zijn als de mijne.
Ik zit jou toch ook niet af te zeiken.
Ik ben nu dus ook aardig :(:(:(:(:(

Dus heb ik liefer dat je je post ff leegt of mijn linken en naam veranderd.

Verwijderd

ik vind nou stom dat je Jordy af zit te zeiken
doet hij toch ook niet over jou of wel dan?

Hij houd er gewoon van om aan zijn kast te kloten, misschien houd jij er wel van om aan de slipjes van je kleine zusje te ruiken :?

ieder zijn hobby, en houd je mening voor jezelf

dat vind ik ervan!
pff 8-)

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik vind die kast van Jordy heel mooi en die naam van jou dat vind ik nou 2x niks !
dus bied jordy je excuses aan NU!

:P zo ik heb gesproken

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Juist, jordy's kast roeleert zwaar en jij kan loSer niet eens spellen :P

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
hij kan het gewoon zelf niet en zit ie iemand anders aftekraken!!!

die van jordy roelt!!!! hij is 8-)

Audi A8 W12 6.0

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

God allemachtig... Ik hoop niet dat we nu straks een hele reeks HAAT topics krijgen :(
Enneuh Jordyb ik vind je kast best mooi hoor :) Ik ga hem zelf ook ff spuiten :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Topicstarter
Haha,
Ik had al het idee dat een MENING hier niet WELKOM is, het wordt meteen opgevat als commentaar, en ja .. is er iets mis mee als ik het lekker vind om aan het ondergoed van mijn zusje te ruiken? Moet je zelf maar eens proberen, er gaat een wereld voor je open!

Zoals ik al zei IK vind het niet mooi, maar blijkbaar IEDEREEN op Tweakers vind een "Compisco" WEL mooi...

Sorry Jordyb.... ik zal het :9~ nooooooit :9~ meer :9~ doen :9~:9~:9~

Maar zoals het onderwerp al zegt.. "Een mening....Mag dat hier?

Hmm.... het antwoord is al bekend...

Nee dus..

Verwijderd

En waarom dan precies mij?

Verwijderd

Maar goed,
dit is dus het credo van de tweaker.

1) neem iets goedkoops..
2) maak het sneller..
3) verander het uiterlijk tot iets wat je mooi vindt..

En laat het dan apetrots aan de anderen zien

B-)

Verwijderd

Mag een mening...

DAT probeerde ik, en anderen met mij, je al uit te leggen.

Als je jouw mening met ons wilt delen, is dat welkom. Maar jouw mening met ons delen, betekent dus praten over wat jou persoonlijk boeit, wat je mooi of leuk of interessant vindt. Waar je mee bezig bent. En posten in de Harde waren sectie betekent dus iets dat met computers heeft te doen.

(Voor andere bende is er de General Chat sectie... misschien moet je daar maar proberen te posten!)

Hier een beetje negatief te zitten oreren en griepen is dus indedaad NIET welkom.
Als dat, zoals uit jouw geschrijf blijkt, alles is wat je boeit, en is wat je graag doet... kun je inderdaad beter je vertier s'avonds in de Warmoesstraat zoeken. Afbeeldingslocatie: http://www.3fatchicks.com/ubb//spinning.gif

Verwijderd

Ik heb ook een mening:
Smart is een lelijke auto.
Maar dat ga ik hier ook geen topics over opzetten om er een hoop rotzooi op te laten afkomen.

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 22:18

Servowire

prutser:~#

Dit is toch Gathering Of TWEAKERS

en niet

Gathering Of "Normale-Huis-Tuin-en-Keuken-Computers-gebruikers" >:) :P

Het fora heet ook niet voor niet "Die hard overclocking en case modding"

:P
My 2 cents

edit:

me icon is kaput :(

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

Whahahahaha ik wist al vanaf het begin dat ik deze thread zag, dat er ruzie zou komen :)
Flamen met die handel jonges! :7

Verwijderd

Op zondag 11 maart 2001 11:02 schreef jordyb het volgende:
Ik heb ook een mening:
Maar dat ga ik hier ook geen topics over opzetten om er een hoop rotzooi op te laten afkomen.
Het wordt al weer lekker off-topic!
Ok daar ga ik
Een Ferrari kopen is alleen maar geldverspilling dat ding is nutteloos. Er past niets in, hard rijden kun je er toch niet mee op de snelwegen.. hij is alleen om te patsen!
Zo!
:+

Verwijderd

Tjah lb, als jij het onzinnig vind houd dan je mond ofzo. Sorry dat ik het zeg maar die jongen is hardstikke blij dat ie dat ding na een hele tijd heeft en dan ga jij zeggen dat je het onzinnig vind (jouw mening).

Wat ik er van vind? Tjah ik vind het leuk voor JordyB dat ie eindelijk zijn ding heeft. En vind het wel geinig.

En Als je die casemodding zooi ed onzinnig vind, maar open je dan in godsnaam dat topic als je het toch niks vind?

Maarja dat is IMHO.

• SaURoN
  • Niet online
Bis bis encore encore :P

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Op zondag 11 maart 2001 10:44 schreef jordyb het volgende:
En waarom dan precies mij?
Jouw topic was actief.
Jij vind die LEDJES leuk en met jouw nog veel anderen en smaken verschillen nu eenmaal.

Als caphex bij DOC had gekeken en gebladerd had hij nog 1000 andere voorbeelden kunnen vinden, zoals neon verlichting en lcd displays en mooi spuitwerk.

caphex, tis net als met auto's, een vw-kever is ook mooier als een bmw en met wat spoilers en mistlampen wordt die kever nog veel mooier.
Dat er hier vragen komen in de geest van "past een AGP kaart in een ISA slot" zijn niet te voorkomen bij een OPEN forum zoals Twaekers/Got. Als dit onder jouw niveau is, who cares, das dan JOUW MENING.

Ga je bij het voetbal ook tussen de supporters van de tegenpartij zitten en een negatieve mening geven over "hun" spelers :?

Antwoord op topic vraag:
Ja, een mening mag.

:7

? weet jij wat.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm...

het is in ieder geval gelukt om over "niks" een lange discussie te krijgen hier, iedereen is blijkbaar meteen op de teentjes getrapt ofzo.

Maar laat me dan maar zeggen.. sorry Jordy_B dat ik jouw als "voorbeeld" heb genomen maar ik kon er gewoon even niet bij toen ik dat filmpje zag van die ledjes in die pc in het donker... maar dat zal wel komen omdat ik elke dinsdag en vrijdag morgen bij de psychiater een bezoekje breng >:).

Nogmaals ik probeer niemand de grond in te stampen.. al schijnt dat wel zo over te komen ofzo.... :Z

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Gewoon ieders mening respecteren..
De een geeft hier veel geld aan uit, de ander vindt dat belangrijk. Boeijuh, maakt toch niks uit, wees blij dat er verschillende mensen zijn !!
Waar sommige mensen zich toch druk over kunnen maken, iedereen in z'n waarde laten.

• Devian
  • Laatst online: 06:52
caphex heeft gelijk

https://wren.co/join/Devian

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op zondag 11 maart 2001 11:02 schreef jordyb het volgende:
Ik heb ook een mening:
Hmm bijna goed... Je kunt dan beter zeggen:'Ik vind de Smart een lelijke auto.'
Er is een verschil tussen feiten en meningen. ;)

Verder is dit idd een leuke discussie over nix. Iedereen heeft zijn mening en bedoelt eigenlijk ook wel hetzelfde, maar wilt gewoon gelijk krijgen! :P
Jammergenoeg voor de rest HEB IK gelijk en that is my final statement! :+

Heal the internet ...

Verwijderd

Topicstarter
FoolZero, dat zijn de woorden !

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

(jarig!)
Als eerste: tuurlijk mag je een mening hebben... zolang die maar hetzelfde is als die van de rest hier.. :) Nee geintje...

Ach ja, ik vind het ook onzin om 1600 piek uit te geven aan een grafische kaart, alleen om boven de 100 fps te blijven. Maar er zijn ook mensen hier die meerdere keren per jaar zo'n kaart kopen. Tja... het is maar wat je wilt he?

Verwijderd

Topicstarter
Weer goeie woorden :)

Verwijderd

ik vind het ook idioot om te kweilen bij die domme ledjes en 40 koelers om je neon lampje af te koelen, terwijl je de hele dag door je uitgezaagde ruitje kijkt hoe mooi het wel niet is. ben blij als ie werkt! is alsof men niks beters meer te doen heeft. wat is het nut van zo'n "casemod"?

dat was mijn MENING

Verwijderd

Op maandag 12 maart 2001 22:35 schreef Der_Kaiser het volgende:
Wat is het nut van zo'n "casemod"?

dat was mijn MENING
Grijs wordt saai en elke dag dezelfde spuitjes eten is opeens niet meer lekker.

Verwijderd

Topicstarter
Der_Kaiser 's my man.... ;)

• SG
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

Is bij een computer niet belangrijk wat er op het beeldsherm gebeurt de rest moet gewoon netjes uit zien "as is" ik tuur naar het beeldscherm daar is een computer voor.

En smarts vind ik ook lelijke auto's

En dat is dan mijn mening

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• SG
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

Op maandag 12 maart 2001 22:45 schreef jordyb het volgende:

[..]

Grijs wordt saai en elke dag dezelfde spuitjes eten is opeens niet meer lekker.
D'r zijn ook niet grijze/beige saaie kasten te koop alleen moet je wel zoeken maar ene met ledjes vind je natuurlijk niet wel iMac lookalikes.
Die van vapochil ziet er ook leuk uit en er zijn ook van die alu kasten

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op Monday 12 March 2001 22:35 schreef Der_Kaiser het volgende:
ik vind het ook idioot om te kweilen bij die domme ledjes en 40 koelers om je neon lampje af te koelen, terwijl je de hele dag door je uitgezaagde ruitje kijkt hoe mooi het wel niet is. ben blij als ie werkt! is alsof men niks beters meer te doen heeft. wat is het nut van zo'n "casemod"?

dat was mijn MENING
Dat is jouw mening idd. Eerlijk gezegd kan ik niet geinteresseerd raken in een potje voetbal. Daarentegen kan ik me wel voorstellen, dat mensen er in grote getalen voor thuis blijven (of juist niet...). Casemodding is een hobby, die een aantal mensen koestert. Niet iedereen hoeft dat tof te vinden natuurlijk. Jij vindt van niet en dat is jouw goed recht. Ieder het zijne hoor, maar de boodschap is denk ik, dat we gewoon iedereen in zijn waarde moeten laten.

(Persoonlijk houd ik niet van spruitjes, maar wel van mooie cases! ;))

Heal the internet ...

Verwijderd

Ik zou zelf geen casemod doen, omdat de kans vrij groot is dat het bij mij mis gaat!:o
Maar van alle casemods die ik gezien heb vond ik die van Jordy toch wel erg mooi, dus de topicstarter had toch beter een ander voorbeeld kunnen nemen.:)

Verwijderd

Topicstarter
Quote:

---
Ik zou zelf geen casemod doen, omdat de kans vrij groot is dat het bij mij mis gaat!
Maar van alle casemods die ik gezien heb vond ik die van Jordy toch wel erg mooi, dus de topicstarter had toch beter een ander voorbeeld kunnen nemen.
---

Dat vind JIJ KIP, ik dus niet ;)

Verwijderd

Lekker boeiend wat iedereen nu wel en niet mooi vind. Het gaat erom dat de maker er blij mee is. De rest boeit geen hol.

Verwijderd

leuk topic :'(

caphex : als je je aan die rare topics stoort POST ER DAN NIET IN!

En als je er commentaat over hebt, dan ben je in het foute forum.. die gaat over OK'en en CASE-MODDEN!!! en dat doet jordy nou net.

dus hou dat gezeik effe voor je of bij general topics.. daar horen topics over die gestoorde overklokkers en rare casemodders. |:(

je kan het vergelijken met auto's.. je wilt toch ook niet altijd in een VOLVO rijden??? liever een vette M3 met dikke velgen en pot eronder niet??

JordyB.. ik vindt het strak!

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Op zondag 11 maart 2001 10:40 schreef caphex het volgende:
Haha,
Ik had al het idee dat een MENING hier niet WELKOM is, het wordt meteen opgevat als commentaar, en ja .. is er iets mis mee als ik het lekker vind om aan het ondergoed van mijn zusje te ruiken? Moet je zelf maar eens proberen, er gaat een wereld voor je open!
Een mening is hier ALTIJD welkom, maar niet als die bedoeld is om mensen de grond in te trappen en dat is in dit geval wel jouw bedoeling geweest. Vandaar dat ik er in eerste instantie ook niet op reageerde. Want, steeds wanneer iemand jouw mening deelt ga je lopen roepen dat dat geweldig is en dat je het er helemaal mee eens bent en meer van die onzin.

Als JIJ casemodding niet interessant vindt, prima! Als JIJ ondergoed van je zus ruiken interessant vindt, ook prima! Maar dan mag ik mijn MENING vast wel even met je delen. Als ik jou was zou ik die gesprekjes met de psychiater namelijk wat vaker doen..

Als jij je mening mededeelt, kun je reacties verwachten van mensen die het niet met je eens zijn. In plaats van meteen te lopen zeuren dat je mensen niet op hun ziel wil trappen en dat een mening hier dus blijkbaar toch niet welkom is, zou je eens wat beter moeten lezen en je niet zo moeten aanstellen, reageer gewoon serieus en je kunt hier iedere mening kwijt!

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op dinsdag 20 maart 2001 10:03 schreef freakyfrank het volgende:
leuk topic :'(

caphex : als je je aan die rare topics stoort POST ER DAN NIET IN!

En als je er commentaat over hebt, dan ben je in het foute forum.. die gaat over OK'en en CASE-MODDEN!!! en dat doet jordy nou net.

dus hou dat gezeik effe voor je of bij general topics.. daar horen topics over die gestoorde overklokkers en rare casemodders. |:(
Je punt is duidelijk. Toch zijn er andere manieren om dat te ventileren. :(
je kan het vergelijken met auto's.. je wilt toch ook niet altijd in een VOLVO rijden??? liever een vette M3 met dikke velgen en pot eronder niet??
Ik vind dat JIJ geen smaak van auto's hebt! :+
JordyB.. ik vindt het strak!
Amen! :)

(Ik vind, is zonder t. Ik vind dat jij een cursus nederlands moet volgen! ;))

Heal the internet ...

• mvds

mvds

Totally awesome!

(jarig!)
Ik stel voor om elkaar een hand te geven en een liedje te zingen rond het kampvuur...
Nee?

Hmm... ok dan, maar hou het wel netjes ok!

Verwijderd

Blaat & Mekker !!

• mpegernie
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

Op zaterdag 10 maart 2001 22:43 schreef caphex het volgende:
quote:
-

...
/quote

Die zit!

Ook al hoeft van mij alleen de blues niet ;)
z'n vriendin wel?!? ;) LOL

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

• mpegernie
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

Zelf vind ik van die overgespoten kastjes met strepen en ramen en gigantische ventilatoren ook niet altijd wat maar dat is een kwestie van smaak

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 12:00
Heren Mede-Case-modyfiers (Casemodders blijft n raar wood vind ik :))
Denk er eens over op deze manier.
Caphex wil het wel niet....maar hij geeft Jordy eigenlijk gewoon een compliment :)

Ik bedoel.....als je iets onderuit wil schoppen, en dat wil hij blijkbaar, neem je altijd het meest extreme voorbeeld toch ?

En is de meest extreme vorm van CadeModden nou niet net wat elke tweaker/Casemodder eigenlijk diep in zn hart van plan is?

DUS...Jordy heeft (tot nu toe) volgens onze vriend Caphex duidelijk de meest extreme (lees: stoere...coole...gave...etc.) Casemod die er tot nu toe te vinden is.

Als dat geen groot compliment is weet ik het niet meer :D

• mvds

mvds

Totally awesome!

(jarig!)
Discussie leidt nergens naartoe.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.