Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Nokia 5230 waar Ovi Maps 3.03 goed op draait.

Nu weet ik dat ondertussen Ovi Maps 3.04 te downloaden is, maar:

* hoe verwijder je 3.03 op de juiste manier?
* welke mappen ed. moeten worden geleegd?
* moet dit per se handmatig gedaan worden of bestaat er een soort uninstall mogelijkheid?

Daarnaast wil ik graag weten wat de ervaringen zijn met 3.04 (dus niet de betaversie). Op Engelstalige sites lees ik veel dat de GPS moeilijker een satelliet vindt en dat ie vaak crasht.

Wat zijn hier de ervaringen? Heeft iemand tips? Nokia 5230 heeft geen wifi en 3.04 is onder andere handig voor telefoons met wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:36
Ik heb 'm zonder de-installeren van 3.03 geinstalleerd. Ging eigenlijk zonder problemen en is goed gegaan.

Negatieve ervaring: er is nu ook positiebepaling d.m.v. wifi toegevoegd. Uitzetten van die optie was voor mij een goede zaak.

Probleem wat ik had was dat 'ie bij de eerste keer opstarten probleemloos een GPS-fix had, maar de tweede keer niet meer. Telefoon herstarten en het werkte weer *een* keer probleemloos. Zonder wifi-positiebepaling lijkt het weer als vanouds te werken.

Verder eigenlijk geen pluspunten ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Up!

Er moet toch iemand zijn die mij exact kan vertellen hoe ik Ovi Maps versie 3.03 op de juiste manier kan uninstallen, zodat ik versie 3.04 op mijn Nokia 5230 kan zetten???

Iemand ideëen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:36
Wat heb je geprobeerd?
Ik heb simpelweg OVI Suite op de PC geinstalleerd, telefoon met PC verbonden, OVI Suite opgestart en via OVI gezocht naar updates. Daar stond dus OVI Maps 3.04 tussen - klik & klaar. Enkel wat klachten over geheugentekort, maar na wat vrijmaken ging ook dat gewoon goed.

Verder dus 3.03 niet handmatig verwijderd, geen mappen geleegd of wat dan ook. Gewoon, lekker automatisch laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
na wat lang zoeken is het idd gelukt.. Sinds kort schijnt er een nieuwe ovi suite te zijn en daar staat onder updates: ovi maps 3.04.

dat heb ik dus geprobeerd.. en ben er vanuit gegaan dat versie 3.03 automatisch verwijderd werd..

Gelukt dus.