Hallo,
Ik heb een vraag over mijn adsl aansluiting van xs4all. Wij haalden altijd de maximum snelheid die ons beloofd was, maar sinds de snelheidsverdubbeling van laatst gaat dit niet meer. 8Mbit werkte prima, maar nu blijven we hangen op 10 ipv 16 Mbit. Wat kan ik hier aan doen?
Wat heb ik al geprobeerd?
De firmware van de router updaten. De kabels gecheckt, en de afstand van het overnamepunt naar het modem verkleind tot 1 meter. Dit gaf totaal geen evrbetering.
Xs4all gemaild met daar in dat we alles geprobeerd hebben en alle kabels al gecheckt hebben. Maar een standaard antwoord terug gekregen naar een FAQ pagina op de xs4all site.
De setup:
een FRITZ!Box Fon WLAN 7170 Annex A
Wat kan ik doen? Overstappen op kabel van upc?
Ik heb een vraag over mijn adsl aansluiting van xs4all. Wij haalden altijd de maximum snelheid die ons beloofd was, maar sinds de snelheidsverdubbeling van laatst gaat dit niet meer. 8Mbit werkte prima, maar nu blijven we hangen op 10 ipv 16 Mbit. Wat kan ik hier aan doen?
Wat heb ik al geprobeerd?
De firmware van de router updaten. De kabels gecheckt, en de afstand van het overnamepunt naar het modem verkleind tot 1 meter. Dit gaf totaal geen evrbetering.
Xs4all gemaild met daar in dat we alles geprobeerd hebben en alle kabels al gecheckt hebben. Maar een standaard antwoord terug gekregen naar een FAQ pagina op de xs4all site.
De setup:
een FRITZ!Box Fon WLAN 7170 Annex A
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Receive Direction Send Direction Max. DSLAM data rate kBit/s 10008 1032 Min. DSLAM data rate kBit/s 4512 32 Attainable data rate kBit/s 16492 1107 Current data rate kBit/s 10005 1031 Latency 7 ms fast Bit swap to to Seamless Rate Adaption off off Impulse Noise Protection 6.0 0.0 L2 Power mode disabled - - Signal-to-noise ratio dB 6 8 Line attenuation dB 31 14 Power cutback dB 1 0 |
Wat kan ik doen? Overstappen op kabel van upc?
[ Voor 3% gewijzigd door pientertje op 14-06-2010 19:11 ]