kheb wat problemen met condensatie. laatst een peltier 80 watt gekocht en pep66t met gasket kit. kan nu een celeron 566 op 950 krijgen 
temp readings zijn zo'n 10c idle en 18 stressed.
ik heb alleen ZWARE condensatie problemen. ik heb de socket al daarvoor dichtgekit en achterkant helemaal dichtgelijmd met rubber erop. alleen ik krijg nog steeds waterdruppels op de socket zelf op de randen en tussen de proc en de socket, dus bij de pinnetjes. heb daardoor bijna me Geforce 2 omzeep geholpen. er was geloof ik wat water opgelekt en daardoor deed tie nix meer AARGH!
volgende ochtend deed tie het gelukkig weer op eens. nou ben ik het echt helemaal zat en ik heb alle gasket shit er af gesloopt. nou is mijn idee om het hele zootje zo te monteren:
proc, coldplate, peltier, alpha pep66T.
en dan het hele zooitje dicht te kitten. specificaties van de kit zijn:
temp bestendig van -50c tot +150c.
blijft elastisch.
verwerkings temp 5c tot 40c.
hecht op metaal.
tis ook nog ongevoelig voor schimmel
nou wil ik wat weten:
heeft iemand dit al eens gedaan en wat zijn de ervaringen?
bij een peltier 80watt @ 60watt (12v) dan zijn de temp's zo'n 60 graden hete kant schat ik
blijft siliconen kit elastisch bij zulke temps, of wordt het een beetje stroperig/waterig.
tis uiteraard niet de bedoeling dat de kit van de slocket af loopt
als ik alles dichtkit, kan de warmte dan nog goed weg naar de coldplate > peltier etc.?
ik heb al met search gezocht en op wat andere webpagina's gekeken maar niet echt duidelijk antwoord gekregen.
weet iemand hier iets over??
temp readings zijn zo'n 10c idle en 18 stressed.
ik heb alleen ZWARE condensatie problemen. ik heb de socket al daarvoor dichtgekit en achterkant helemaal dichtgelijmd met rubber erop. alleen ik krijg nog steeds waterdruppels op de socket zelf op de randen en tussen de proc en de socket, dus bij de pinnetjes. heb daardoor bijna me Geforce 2 omzeep geholpen. er was geloof ik wat water opgelekt en daardoor deed tie nix meer AARGH!
volgende ochtend deed tie het gelukkig weer op eens. nou ben ik het echt helemaal zat en ik heb alle gasket shit er af gesloopt. nou is mijn idee om het hele zootje zo te monteren:
proc, coldplate, peltier, alpha pep66T.
en dan het hele zooitje dicht te kitten. specificaties van de kit zijn:
temp bestendig van -50c tot +150c.
blijft elastisch.
verwerkings temp 5c tot 40c.
hecht op metaal.
tis ook nog ongevoelig voor schimmel
nou wil ik wat weten:
heeft iemand dit al eens gedaan en wat zijn de ervaringen?
bij een peltier 80watt @ 60watt (12v) dan zijn de temp's zo'n 60 graden hete kant schat ik
blijft siliconen kit elastisch bij zulke temps, of wordt het een beetje stroperig/waterig.
tis uiteraard niet de bedoeling dat de kit van de slocket af loopt
als ik alles dichtkit, kan de warmte dan nog goed weg naar de coldplate > peltier etc.?
ik heb al met search gezocht en op wat andere webpagina's gekeken maar niet echt duidelijk antwoord gekregen.
weet iemand hier iets over??