Receiver voor vereniging

Pagina: 1
Acties:

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:58
Beste mensen,

Mijn vader is op zoek naar een nieuwe receiver voor een vereniging waar hij actief is.

De vereniging had een Koda receiver met twee microfoon ingangen, maar deze is met de verbouwing van de vereniging verloren gegaan.

Is hier wellicht iemand die weet waar mijn vader wellicht een nieuwe receiver met twee microfoon ingangen kan kopen?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:16

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

kijk eens op new-line.nl :Y

Wise enough to play the fool

• Sgrovert
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:22
ik geef marktplaats een grotere kans

Lost In Music

• IngamerX
We kunnen daar niet echt vinden wat we zoeken. Als we absoluut geen receiver kunnen bemachtigen met twee microfoon in's dan is het alternatief waarschijnlijk een receiver zonder mic in's en dan zo'n versterker met mic ingang erop.
Sgrovert schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:11:
ik geef marktplaats een grotere kans
We hebben inderdaad een soortgelijke receiver gevonden, maar die zag er helaas niet best uit.

Verwijderd

IngamerX schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 17:34:
[...]

We kunnen daar niet echt vinden wat we zoeken. Als we absoluut geen receiver kunnen bemachtigen met twee microfoon in's dan is het alternatief waarschijnlijk een receiver zonder mic in's en dan zo'n versterker met mic ingang erop.

[...]

We hebben inderdaad een soortgelijke receiver gevonden, maar die zag er helaas niet best uit.
:P ik heb precies die reciever staan in goede staat en die is te koop mail/pm/postduif me maar als je interesse hebt.

• IngamerX
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 17:40:
[...]

:P ik heb precies die reciever staan in goede staat en die is te koop mail/pm/postduif me maar als je interesse hebt.
E-mailtje gestuurd, kon geen PM (direct message) sturen: "Deze gebruiker wil of kan geen Direct Messages ontvangen: cactusman" :P
Pagina: 1