Proxy bypassen

Pagina: 1
Acties:
  • 289 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaF_007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-03-2024
Hoi. Ik zou graag wat van het WK zien tijdens de werkuren (don't worry - baas laat dit toe, maar het netwerk spijtig genoeg niet). Men maakt gebruik van een proxy die zowat alle stream sites blokkeert.

Hoe zou ik dit kunnen bypassen? Ik heb reeds Your-Freedom geprobeerd, maar om de één of ander reden vindt deze geen servers.

Is er ook geen mogelijkheid om via mijn PC thuis de stream naar mijn PC op het werk te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen idee maar heb je op lokatie al gevraagd of je je PC thuis kan bereiken?

/edit: oftewel; heb je aan de systeembeheerder al gevraagd of/hoe je naar je PC thuis mag connecten?

[ Voor 66% gewijzigd door MAX3400 op 14-06-2010 15:14 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

als het van de baas mag dan kan de systeembeheerder dit toch wel voor je fixen? :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaF_007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-03-2024
Niet gevraagd, maar ik zit er momenteel op via TeamViewer - maarja, kwaliteit van video overdracht is met deze tool beneden alle peil :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-08 02:53
Als de baas het toelaat moet de proxy maar aangepast worden, dat is een werk van twee minuten. Als het jouw directe baas is die het toelaat moet het aan IT gevraagd worden. Streamen kan bvb ook geblokkeerd zijn als er een beperkte lijn ligt zonder QoS en niet alleen omdat het mensen van het werk kan afleiden.

Sowieso zal video via VPN bedroevend slechte kwaliteit hebben dus alle workarounds die ik ken gaan geen goed resultaat geven.

[ Voor 17% gewijzigd door HoD85 op 14-06-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, al zeg je 100x dat je baas het toestaat, ik geloof je niet direct op je blauwe ogen. Want ik kan (en ga) het niet controleren.

Als het echt is toegestaan, dan zou je baas de systeem-/netwerkbeheerder de boel open moeten laten zetten.

Tot die tijd is dit gewoon iets wat we niet toestaan. We gaan je niet helpen de boel te omzeilen. Iets wat je ook kan vinden in de FAQ van NT

[ Voor 13% gewijzigd door Equator op 14-06-2010 20:38 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.