Ik heb echt iets mafs. Heb hier een vers geinstalleerde Windows 7 met als 2e schijf een 750gb SATA harddisk.
Deze is:
- leeg
- heeft geen bad sectors
- is niet geshared
- wordt niet gebruikt
Ik kan hem niet formatteren ("Unable to format"). Als in via Control Panel naar Computer Management ga en daar Disk Management doe kan ik ook niet de partitie verwijderen (is gewoon greyed out). Het rare is bovendien dat standaard (heb nu al 2x Windows opnieuw geinstalleerd) deze drive GEEN partitieletter toegewezen krijgt. Dat moet ik dus handmatig doen. Maar vervolgens werkt de drive wel prima.
Als ik de drive bekijk staan er 2 hidden directories op:
Boot
System Volume Information
Beiden kan ik niet (ook niet als admin) verwijderen.
Mijn vraag: WHAT'S UP!!? En kan ik in Windows een soort low level format doen ofzo? Via de standaard wegen die ik ken lukt het niet...
Deze is:
- leeg
- heeft geen bad sectors
- is niet geshared
- wordt niet gebruikt
Ik kan hem niet formatteren ("Unable to format"). Als in via Control Panel naar Computer Management ga en daar Disk Management doe kan ik ook niet de partitie verwijderen (is gewoon greyed out). Het rare is bovendien dat standaard (heb nu al 2x Windows opnieuw geinstalleerd) deze drive GEEN partitieletter toegewezen krijgt. Dat moet ik dus handmatig doen. Maar vervolgens werkt de drive wel prima.
Als ik de drive bekijk staan er 2 hidden directories op:
Boot
System Volume Information
Beiden kan ik niet (ook niet als admin) verwijderen.
Mijn vraag: WHAT'S UP!!? En kan ik in Windows een soort low level format doen ofzo? Via de standaard wegen die ik ken lukt het niet...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.