Toon posts:

All Points Bulletin BETA

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist niet echt waar ik dit moest plaatsen mja..

Ik heb dus de beta van APB gedownload en geinstalleerd. Maar als ik hem nu opstart dan krijg ik de volgende probleem:

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads3/4c150d7166b6f/4c150d71638a7-Naamloos.png
Old or missing Nvidia PhysX System Software! Please download and run the latest APB installer then try launching APB again.

Ik heb de laatste versie van Nvidia PhysX en ook de laatste driver van m'n grafische kaart geinstalleerd. Reboot van pc helpt ook niet.

Op google kon ik niks vinden omdat de beta nog nieuw is en er niet veel van staat op het internet. Reinstallen gaat niet werken want het duurde me 2 uren voor dat de patch klaar was met installeren. Ik heb ook de repair gedaan en dat werkte ook niet.

Weet iemand de oplossing hiervoor?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het nu ook gereinstalled, en drivers gereinstalled, physx gereinstalled.. niks werkt.
Ligt het aan mijn pc? Dit kan waarschijnlijk niet want bij de install werd er gechecked naar de requirements en ik voldeed aan de minimum requirements.

Iemand nog een oplossing? D: