Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-09 18:19
Tweakers,

ik ben al een hele tijd aan het sukkelen met mijn intussen niet meer zo nieuwe logitech muis.

Deze heeft een scroll wheel waarmee je naar links en naar rechts kan bewegen, en die twee bewegingen probeer ik in te stellen als 'previous tab' en 'next tab' (liefst meteen in alle programma's, maar minstens in Firefox/Thunderbird).

Heeft een van jullie enig idee hoe ik hier te werk kan gaan? Ik ben inmiddels ten einde raad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Met mijn G500 kan ik die links/rechts van mijn scrollwheel definieren als "Keystroke Assignment".

Vul je daar dan (voor FireFox) CTRL+PageUP en CTRL+PageDn in, dan werkt het... :?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:03

Sebazzz

3dp

Via Ctrl+Tab wissel je van tab, hoe terug weet ik niet. Ik adviseer je op even op Mozilla Zine te kijken: http://kb.mozillazine.org/Keyboard_Shortcuts

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Ctrl-Shift-Tab is terug :)

[ Voor 5% gewijzigd door WhizzCat op 14-06-2010 09:33 . Reden: typo :+ ]

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
damn. Ik zat maar in dat lijstje te zoeken, en dan blijkt dat ik het via keystroke assignment moet doen.

Thanks guys, Ctrl+Tab & Ctrl+Shift+Tab it is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
via de software kun je deze toetsen instellen? Als deze niet in het drop down menu zitten dan is het denk ik niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Toch... ik had het eerst ook niet gezien maar als je bij 'taakselectie' 'toetsaanslag toewijzen' kiest (keystroke assignment, net boven 'Anders'/'Other' waar je het dropdown menu vindt) kan je dit dus wel.
Pagina: 1