AtHomer is zelfs met deze temperaturen in staat om de stats te posten. Dit gaat zelfs zo snel dat ik enkele minuten te laat ben met posten van mijn verhaal. Dus voor wie een verhaal zonder stats wil kan verder gaan lezen van mijn bericht. Andere personen gaan direct door naar de volgende reactie die hopelijk eens niet de stats van vrijdag zal zijn.
Na een lange tijd geen verhaal meer te hebben verzonnen begon er weer iets te kriebelen en de stats waren nog niet gepost, dus ik waag mijn kans.
Voor mensen die gisteren het WK gevolgd hebben wil ik graag weten of Suarez een schwalbe maakt waar een penalty uit is gekomen en wie graag ziet dat Suarez voor zijn schwalbes wordt bestraft.
Suarez heeft de reputatie van een schwalbe koning en voor deze mensen heb ik totaal geen respect en ik zie ook graag dat er iets aan de schwalbes gedaan wordt. Camera beelden zijn een goed middel om zulke overtredingen te herkennen en de juiste persoon te bestraffen.
FOTD is champ die wel een duwtje in de rug kan gebruiken. Hij is 22 plaatsen gezakt in de daily en staat nog net in de top 30. Gerry mag haar/zijn mijlpaal ophalen. Er is voor de rest niet iets dat opvalt in de stats dus de getallen gaan komen.
[
Voor 96% gewijzigd door
jeroenathome op 17-06-2010 20:17
. Reden: AtHomer is nog steeds sneller als ik. ]
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.