Oké dit is er aan de hand.. in april nieuw systeem gekocht.. sinds begin al problemen gehad..
10 keer andere windows versies geinstalleerd.. geformateerd e.d
virusscanners.. spyware removers,, Omdat ik dacht dat het een softwarematig probleem zou zijn..
Nu ben ik er al 2 weken achter dat als wanneer ik mijn pc koud opstart.. Er zeker een BSOD komt..
zet ik daarna mijn pc uit.. (gewoon met uit-knop op pc, niet de voeding) en weer aan.. dagenlang geen problemen
.. dus niks geen BSOD'S niks geen foutmeldingen.. Maar dat is DUS alleen als ik mijn systeem UIT zet en weer aan.
Win 7 geeft dan de melding "Windows is onverwacht afgesloten en vervolgens hersteld"
Systeem;
cpu: AMD Phenom II X4 965, 3.4GHz,
voeding: Coolermaster Real Power M520
mobo: Gigabyte GA-770TA-UD3
geheugen: 1 Kingston 4GB 1333 DDR3 Non-ECC CL9 DIMM (Kit of 2)
video: CLUB3D HD5450 Noiseless Edition, 512MB
iemand raad?
edit: resetknop bij 1e BSOD is niet voldoende dus.. power moet echt even eraf.. en dan weer aan.
10 keer andere windows versies geinstalleerd.. geformateerd e.d
virusscanners.. spyware removers,, Omdat ik dacht dat het een softwarematig probleem zou zijn..
Nu ben ik er al 2 weken achter dat als wanneer ik mijn pc koud opstart.. Er zeker een BSOD komt..
zet ik daarna mijn pc uit.. (gewoon met uit-knop op pc, niet de voeding) en weer aan.. dagenlang geen problemen
Win 7 geeft dan de melding "Windows is onverwacht afgesloten en vervolgens hersteld"
Systeem;
cpu: AMD Phenom II X4 965, 3.4GHz,
voeding: Coolermaster Real Power M520
mobo: Gigabyte GA-770TA-UD3
geheugen: 1 Kingston 4GB 1333 DDR3 Non-ECC CL9 DIMM (Kit of 2)
video: CLUB3D HD5450 Noiseless Edition, 512MB
iemand raad?
edit: resetknop bij 1e BSOD is niet voldoende dus.. power moet echt even eraf.. en dan weer aan.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2010 00:48 ]