• denthemen88
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-01 23:23
Hallo allemaal,

Momenteel ben ik op zoek naar een nieuwe televisie, omdat mijn HD ready wel eens aan vervanging toe is. Aangezien ik er weinig verstand van heb, en op zo'n moment alles op elkaar lijkt, zou ik graag jullie advies willen hebben.

Ik ben op zoek naar een LED TV van 37 óf 40 inch. Het moet natuurlijk een Full HD zijn. Ik zal hem veelal gebruiken om sport te kijken en te gamen (PS3). Ik heb een budget van ongeveer 1400 euro. Wat raden jullie mij aan? Uiterlijk van de TV doet mij niet zoveel, als hij maar goed werkt :) Zou er wel graag mijn laptop op kunnen aansluiten, en hij moet samen gaan met mijn Ziggo abonnement.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Dennis

PS: Mocht dit topic niet gewenst zijn dan hoor ik het graag! ;)

Verwijderd

Hij is iets boven je budget, maar wel één van de beste LED's die je nu kunt krijgen http://www.wehkamp.nl/bee...x=3600&F=2,4,8,17,22&SM=2

Denk dat je wel 200 euro af kan krijgen door wat te onderhandelen. En anders misschien de Samsung C6000 series? is wel edge lit.

Verwijderd

denthemen88 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 00:08:
Hallo allemaal,

Momenteel ben ik op zoek naar een nieuwe televisie, omdat mijn HD ready wel eens aan vervanging toe is. Aangezien ik er weinig verstand van heb, en op zo'n moment alles op elkaar lijkt, zou ik graag jullie advies willen hebben.

Ik ben op zoek naar een LED TV van 37 óf 40 inch. Het moet natuurlijk een Full HD zijn. Ik zal hem veelal gebruiken om sport te kijken en te gamen (PS3). Ik heb een budget van ongeveer 1400 euro. Wat raden jullie mij aan? Uiterlijk van de TV doet mij niet zoveel, als hij maar goed werkt :) Zou er wel graag mijn laptop op kunnen aansluiten, en hij moet samen gaan met mijn Ziggo abonnement.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Dennis

PS: Mocht dit topic niet gewenst zijn dan hoor ik het graag! ;)
Je had misschien al wat meer onderzoek kunnen doen.
Je kan namelijk al op prijs filteren, op maat, op aansluitingen en of het met ziggo samenwerkt.
Voor dat laatste is een lijst op de site van ZIggo. Al zijn er wel meer tv's die goed met Ziggo samenwerken. Alleen dan garandeerd Ziggo dan niets.
€1400 is al best een ruim budget. Ik ben zelf een plasma fan (vooral met PS3), maar als jij hem ook als monitor wil gebruiken zou ik voor een LCD gaan (LED of geen LED). Als je geen LED neemt kan je zelfs groter dan die 40 inch. Misschien 46 of 50 inch. Als je daar plaats voor hebt is het een aanrader.
Maak aan de hand van je eisen een lijstje. Wij kunnen je assisteren om je lijstje kleiner te maken.