Internet & Telefonie ????

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• muts
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-04-2022
Klagen over je provider kan hier (complimenten natuurlijk ook) en ook vragen over mobiele telefoons zijn hier op hun plaats.

Klagen over je provider kan hier ????

[topic=141286]

maar volgens

McVirusS
Devslet & GFX Junkie

Zijn ze hier niet het nationale zeikpunt providers ofzo.

ofzo :?

• Bulldog
  • Niet online
Kijk je kunt hier klagen, maar tot op een bepaalde hoogte. Als iedereen voor iedere kleine klacht een nieuw topic gaat openen dan word het een troep. Denk ook niet dat iedereen is geintreseerd in ieder's klachten. Wat dat betreft val ik in herhaling

"Het is hier niet het nationaal forum providers afzeiken"

Als je het hier niet mee eens bent, geen probleem dit is slechts hoe ik er over denk.

• muts
  • Laatst online: 07-04-2022
Als er een slot op komt wordt er vanzelf wel weer een nieuwe topic over geopend ????

Verwijderd

Ik snap het nut niet echt van de klaag topics. Vind het alleen maar vervelend als het vol staat met dit soort dingen. Goede zaak dat dit soort topics op slot gaan.

McVirus en Bulldog hebben gelijk, tis geen storingsmeldpunt voor ISP's. Bel hun helpdesk/storingsdienst.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 10:53
Dit soort threads horen in [url="/listtopics.php/15"]Lieve Adjes[/url] en je kan mij tevens benaderen via ICQ.

Ik vind isp afzeik threads vrij nutteloos en die topic was in mijn ogen alleen geopent om even stoom af te blazen.

Dit topic is gesloten.