Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:17
Vorig weekend is het lcd display van mijn HTC Desire gebroken, dit display is gebroken zonder daar daadwerkelijk veel druk op te hebben uitgeoefend. Uiteraard kan ik dit niet bewijzen, en dat is dan ook het probleem waardoor dit niet gedekt is bij de verzekering.

Daarom ben ik van plan het scherm zelf te gaan vervangen. Ik ben helaas zelf niet echt heel technisch, maar omdat ik op ebay al een nieuwe scherm tegen kwam van 60 euro, wou ik mezelf toch eerst de kans geven het toch maar eens te gaan proberen.

Echter kan ik op het internet geen duidelijke handleiding vinden van hoe ik het scherm van deze HTC Desire zou kunnen gaan vervangen. Daarom start ik dit topic, in de hoop dat iemand mij aan zo'n handleiding kan helpen.

Alvast bedankt.

Ebay-link voor nieuwe scherm (incl. toolkit)
http://cgi.ebay.nl/Ecran-...biles&hash=item5887e424bf

• G33st
Ik ben net naar een telefoonwinkel geweest, in een van de afgelegen straatjes, waar ze dat LCD scherm er wel voor mij in wilden zetten. Dat scheelt voor mij al behoorlijk veel gepruts, echter weet ik niet of het LCD scherm in de bovende link daadwerkelijk geschikt is voor de HTC Desire. Het staat er wel bij maar .. weet iemand of het scherm van de desire hetzelfde is als die in de nexus one?

Bij voorbaat dank!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:32

weebl

YARR!

Weet je zeker dat het scherm gebroken is en niet de 'glasplaat' die er overheen zit?

Verwijderd

denk wel dat je je gehele garantie gaan verknallen als je hem door een niet htc-gecertificeerde hersteller laat repareren....

terwijl een officiële reparatie iets van 160 en je iig dan weer kunt terugvallen op eventuele garantie mits het niet goed is

• G33st
Nee, het scherm zelf is gebroken, de 'glasplaten' die er overheen zitten zijn nog heel. Ik weet ook dat ik dan de garantie verlies, maar een reparatie door HTC zal me tussen de 250 en 350 euro kosten.

Terwijl deze reparatie me dan €66,- voor het scherm zou kosten en €25,- voor het erin zetten.

In iedergeval bedankt voor de reacties, TOP!

[ Voor 7% gewijzigd door G33st op 16-06-2010 21:02 ]