• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:08
Ik heb een irritant probleem met mijn PVR 150:

Ik heb deze kaart ooit gekocht, daarna tijdenlang in de kast laten liggen, en nu wil ik 'm weer gaan gebruiken omdat mijn TV gesneuveld is.

Alleen:
Ik ben de drivercd die erbij zat kwijt, waarschijnlijk ooit perongeluk weggegooid.

Nu kun je bij Hauppauge wel de laatste drivers en afspeelsoftware (WinTV) downloaden maar:
Installation note:

A valid WinTV application CDROM will be needed to install this WinTV v6 version. Any WinTV-NOVA version 4x, WinTV-PVR, WinTV version 6 or WinTV v7 application CD can be used during the install. If you do not have your original WinTV CD-ROM but would like to update to this WinTV v6 version, you can purchase a new CD on the Hauppauge webstore.
Linkje

Je kunt wel alleen de driver krijgen, dus zonder de WinTV software.

En daar zit 'm nu net de kneep, dat WinTV was een fijn programmaatje waar je ook probleemloos mee in MPEG2 kon opnemen.

Ik heb ook rondgekeken naar andere afspeelsoftware, maar daar kun je vaak niet in MPEG2 mee opnemen (is 'n must voor mij), of je moet ervoor betalen met een creditcard.

En bij Hauppauge dat CDtje bestellen moet ook via een CC...

En ik heb geen enkele mogelijkheid om 'n creditcard te krijgen met mijn inkomen...

Nu is de vraag of iemand een orginele CD van deze kaart heeft, en of hij/zij een ISO van die schijf zou willen maken zodat ik eindelijk die kaart weer kan gaan gebruiken.

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-02 00:44
deze bijvoorbeeld.

WINTV2000 staat hier als freeware downloadbaar: http://software-files-l.c...Name=wintv2k412_24054.exe

Je kunt ook gewoon die drivercd downloaden, daar zit wintv bij in

[ Voor 9% gewijzigd door DaRk PoIsOn op 13-06-2010 22:29 ]

who put a "stop payment" on my reality check

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:08
OK, ik ga deze even installeren.

Als het ongeveer dezelfde versie is als ik orgineel had, dan ben ik 'n gelukkig mens. _/-\o_

GRMBL, deze versie geeft 'n dll error.

Maar ik ben nu wat andere versies aan het downloaden, hopelijk gaat alles werken. :)

Edit:
Okee: Opgelost. :)

Op http://hauppauge-wintv.software.informer.com/ vond ik een download waarmee ik alles wat nodig was kon installeren.

/me Note to self: Ook op programmanaam googlen, niet alleen op hardwarenaam... :$

----------

Getverdemme... Wat ik wilde werkt niet... :(

Digitenne via de analoge composiet + audio uitgang op de PVR 150 composiet + audio ingangen kijken. Blijkbaar is dat toch incompatible qua signaal.

En gewoon het kabelsignaal gebruiken kan niet meer omdat mijn groene aansluitkabel nog maar 2 cm uit de muur steekt.

Daar heb ik ooit met bloed, zweet en tranen nog een coaxplugje op kunnen zetten, maar daar kan nu geen splitter meer aangehangen worden vanwege het gewicht.
Als de kabelkern van de groene coaxkabel nog 'n keer afbreekt moet ik er een stuk muur uitslopen om weer opnieuw een coaxplug aan te kunnen sluiten.

Vandaar dat ik Digitenne gebruik ondanks mijn FP60 van UPC... :|

[ Voor 105% gewijzigd door Richub op 13-06-2010 23:34 . Reden: Opgelost. ]