Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb nu sinds 2 dagen een vivaz en opzich vind het het een heerlijke telefoon makkelijk in omgang, maar heb er 1 probleem mee en dat is dat hij geen namen uit me contactenlijst weergeeft als ik gebeld wordt of als ik een sms ontvang hij geeft alleen het nummer weer.
Ik heb al vanalles geprobeerd zelfs alles te verwijderen uit me contactenlijst en er weer opnieuw in te zetten.
Maar niks heeft tot nu toe geholpen hij blijft alleen maar nummers weergeven.
Heeft iemand dit probleem ook of weet je het te verhelpen dan hoor ik het graag.

• supermercado
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-04-2021
*weg* zullen we het modereren aan de moderators over laten?

[ Voor 81% gewijzigd door pven op 13-06-2010 22:33 ]

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
De meest voorkomende oorzaak van dit probleem is, dat de nummers dubbel in de telefoon staan, dus zowel in het toestel zelf, als op de simkaart. Het toestel kan dan niet kiezen en geeft alleen het nummer weer.

Een typisch Symbian trekje, vandaar, dat deze vraag in diverse topics over Nokia's met Symbian besturingsssysteem ook al >100 keer gesteld en beantwoord is :)

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 05:30

KoudeAardbei

Moderator

Dit kan inderdaad kloppen,
waarschijnlijk staan je nummers in je telefoonboek als 06-xxxxxxxx , je moet ze er inzetten als +316xxxxxxxx !

Hoop dat je hiermee geholpen bent!