Windows 7 Install werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kcNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-08 12:17
Beste mensen,

Ik probeer momenteel Windows 7 Ultimate x64 te instaleren op mijn pc thuis maar blijft bij de setup hangen. Ik krijg een Windows 7 stijl wallpaper en een cursor maar verder gebeurd er niets. Ik dacht eerst dat dit aan de dvd lag dus nog even opnieuw gebrand, gebeurde hetzelfde. Ik heb vervolgens een andere iso gedownload, deze gebrand en ook hier weer gebeurde hetzelfde. Ik snap er vrij weinig van en wil erg graag windows 7 op m'n pc zetten (en daarmee ook meteen mn pc formateren).

Afbeeldingslocatie: http://www.kevinconsen.nl/stuff/win7thumb.png
http://www.kevinconsen.nl/stuff/Win7.jpg

Is een foto van wat ik te zien krijg en meer als dat gebeurd er ook niet.

PC specs (voor zover relevant)

E6750 @ 3.41 ghz
2gb dual channel ram, 900mhz
2x 250GB IDE schijf
1x 500GB SATA (II? geen idee) schijf
2x 1TB SATA (II? geen idee) schijf
ATi HD4750

tis de bedoeling dat windows 7 op 1 van de twee IDE schijven komt te staan, ik weet dat die wat langzamer is maar de rest zit al bomvol met series en films wat ik atm echt niet ergens anders kwijt kan.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

edit:
Ik kreeg de tip net dat het misschien aan een tweede monitor kan liggen, kheb er een beamer op aangesloten, hier krijg ik ook hetzelfde probleem. Tis gewoon een mirror.. :(

Afbeeldingslocatie: http://www.kevinconsen.nl/stuff/win7dualthumb.png
http://www.kevinconsen.nl/stuff/Win7dual.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door kcNL op 13-06-2010 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 20:12

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Duurt vrij lang, heb toevallig vandaag ook geinstalled, kan even duren, en dan krijg je Setup Voorbereiden (oid).
Kan samen soms wel 20 minuten duren, maar soms is het ook instant klaar... Beetje bijzonder.
Was bij mij 2 keer, met de zelfde setup. Maar heel verschillende tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kcNL
Armageddon_2k schreef op zondag 13 juni 2010 @ 21:42:
Duurt vrij lang, heb toevallig vandaag ook geinstalled, kan even duren, en dan krijg je Setup Voorbereiden (oid).
Kan samen soms wel 20 minuten duren, maar soms is het ook instant klaar... Beetje bijzonder.
Was bij mij 2 keer, met de zelfde setup. Maar heel verschillende tijden.
dat weet je zeker? ik krijg namelijk wel deze wallpaper en mijn muis kan ik gewoon bewegen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik koppel zelf bij voorkeur niet in gebruik zijnde devices (dus ook disken en al helemaal als daar belangrijke data op staat) af voordat ik ga installeren.
Disconnect je SATA drives eens?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:20

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik maak het wel eens mee als er diverse USB dingen zijn aangesloten (printers, hub's, scanners, camera's, cardreaders enz..) naast een keyboard en muis.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kcNL
alt-92 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 21:44:
Ik koppel zelf bij voorkeur niet in gebruik zijnde devices (dus ook disken en al helemaal als daar belangrijke data op staat) af voordat ik ga installeren.
Disconnect je SATA drives eens?
ik zal dit even proberen nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 13:05
Zo te zien heb je geen floppy drive in je PC maar staat deze (waarschijnlijk) nog wel in je BIOS als aanwezig aangegeven. Probeer deze te 'verwijderen' of uit te 'vinken' uit je BIOS en hij zal dan waarschijnlijk door gaan met de setup.

Is ook een bekend 'probleem' tijdens de W7 installatie dacht ik. Ik had er iig ook mee te maken en met mij velen.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:13
wat voor iso's gebruik je? vaak zijn die unattended ***** dingen

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kcNL
JKratos schreef op zondag 13 juni 2010 @ 21:49:
Zo te zien heb je geen floppy drive in je PC maar staat deze (waarschijnlijk) nog wel in je BIOS als aanwezig aangegeven. Probeer deze te 'verwijderen' of uit te 'vinken' uit je BIOS en hij zal dan waarschijnlijk door gaan met de setup.

Is ook een bekend 'probleem' tijdens de W7 installatie dacht ik. Ik had er iig ook mee te maken en met mij velen.
thanks, ik ben momenteel de setup aan het laden na al mn sata disks te hebben ontkoppelt, mocht dit niet helpen zal ik dat eens nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kcNL
stftweaker schreef op zondag 13 juni 2010 @ 21:50:
wat voor iso's gebruik je? vaak zijn die unattended ***** dingen
erm, van FTD afgehaald vanmiddag, twee verschillende maar beide dus zelfde probleem (lijkt me dus niet dat het daar aan ligt) en volgens mij zijn ze niet unattended maar wel direct geactiveerd.. (tenminste, unattended = automatische install?)

*edit: het heeft niet mogen baten de SATA disks te ontkoppelen, ik ga nu die floppy drive is disablen

[ Voor 11% gewijzigd door kcNL op 13-06-2010 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kcNL

Hulde aan jou! _/-\o_

Dit heeft het voor mij opgelost (in ieder geval krijg ik nu het install scherm voor me) thanks! Typisch microsoft ook weer ;[ rofl.

bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 13:05
Graag gedaan! :D

Succes met de verdere installatie en geniet daarna van W7. ;)

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 20:12

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Weet je dat dat het bij mij ook is geweest, heb namelijk snel even een Raid-driver aangemaakt op floppy.
Maar die drive had ik er na de 1e installatie al uit gegooid, en bij de 2e installatie duurde het zo lang.
Top dat we dat weten.
Pagina: 1