Sinds kort heb ik een Netbook met Windows 7 Starter waar ik een Admin account heb voor mezelf, maar ook een standaardaccount voor andere die 'm weleens willen gebruiken. Maar elke keer als iemand zich bij dat standaardaccount aanmeld komt er een melding voor 2 programma's of je wijzigen wilt toestaan en zo ja, dan moeten ze mijn wachtwoord invullen. Dit is dus vrij irritant en wil ik dus weghebben alleen kom ik er echt niet uit. Ik heb al wat geprobeerd met beveiliging/machtigingen, maar dat werkt ook niet heb ik het idee.
Via Msconfig kan ik ze trouwens ook niet uitschakelen, want daar staan ze niet. Maar ze moeten toch ergens vandaan worden gestart of zie ik het nou verkeerd.
Maar goed, ik hoop dat iemand me kan helpen. Want elke keer die rotzooi op het beeldscherm voor hun is ook niks.
Via Msconfig kan ik ze trouwens ook niet uitschakelen, want daar staan ze niet. Maar ze moeten toch ergens vandaan worden gestart of zie ik het nou verkeerd.

Maar goed, ik hoop dat iemand me kan helpen. Want elke keer die rotzooi op het beeldscherm voor hun is ook niks.