Toon posts:

speakers gebruiken met xbox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben op zoek naar een monitor met hdmi om me xbox op aan te sluiten mja die zijn er genoeg maar wat ik me afvraag is of ik me speakers (logitech z cinema) dan kan gebruiken voor geluid terwijl ik xbox aan het spele ben want anders moet ik een monitor met ingebouwde speakers kopen toch?. Ik heb al het een an ander gelezen maar ben er nog niet zeker over dus ik vraag het aan jullie. Vraag maar als er iets onduidelijk is.

bedankt alvast

• Gerrit Jan
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:53
Ik heb een kabel gekocht voor mijn XBOX waardoor ik HDMI kan gebruiken en daarnaast nog optical of tulp kan gebruiken. Ik zal even een linkje zoeken.
Linkje: http://www.psxshop.nl/mic...audio-adapter-p-2837.html

[ Voor 23% gewijzigd door Gerrit Jan op 13-06-2010 18:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hey bedankt voor reactie maar ik heb al een hdmi kabel besteld die ik aansluit op me xbox, maar als me monitor geen ingebouwde speakers heeft dan komt er toch geen geluid uit?
Of is het zo dat als me monitor is aangesloten op me computer en als dan de monitor verbonden is met de xbox via de hdmi kabel dat het geluid uit me computer speakers komt?

even voor de duidelijkheid: ik wil graag weten of het mogelijk is dat de speakers die ik gebruik bij muziek luisteren en films enzo het ook zullen doen als ik me monitor aansluit aan de xbox met een hdmi kabel
want anders moet ik naar een monitor gaan zoeken met ingebouwde speakers wat ik liever niet wil.

Bedankt

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-02 19:52

the mod man

iets van beeldmaker

Nee gaat niet werken. Een monitor kan geen signaal terug sturen naar je computer, dus geluid zal je er nooit uitkrijgen op die manier.
Je kan die kabel van Gerrit tussen je xbox en de hdmi kabel doen en de optical out dan wel tulp gebruiken voor het geluid.

ps groeten en bedanken etc doen we niet aan op tweakers.

[ Voor 10% gewijzigd door the mod man op 13-06-2010 20:33 ]

I can't wait to shoot!

Verwijderd

Het zal een monitor worden met ingebouwde speakers of een monitor met een Optical-Out worden.

Verwijderd

Topicstarter
kun je mij vertellen welke monitors optical-out hebben? want ik kan er eigenlijk weinig over vinden.

• MikeKiller
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-01 12:14
Ik weet dat de meeste Samsung Syncmaster HD schermen die hebben...
Pricewatch: http://twk.rs/c5o.57

[ Voor 8% gewijzigd door MikeKiller op 15-06-2010 01:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
weet je het zeker of want ik zie het niet staan bij specificaties?
Pagina: 1