Ati Radeon HD4350

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-02 21:22
Aangezien mijn andere topic werd gesloten zonder dat ik de gelegenheid kreeg om het verder aan te vullen, stel ik hier een concrete vraag waarop geen antwoord is te vinden via google.

productreview: MSI R4350-MD1GH review door TERW_DAN

De kaart die daar is gereviewed kan zoals vermeld niet tegelijkertijd DVI en HDMI uitsturen. Nu vraag ik me af, of de te gebruiken monitor (DVI of HDMI) softwarematig binnen windows (configuratie van de kaart) is in te stellen.

-

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-02 08:45
En deze gaat waarschijnlijk ook snel dicht omdat je niet je specs post van je pc, je niet echt laat zien wat je zelf eerst heb gedaan en wat nou precies het probleem is.

Je hebt in je andere post aangegeven dat je al twee monitoren aanstuurt, eentje via DVI en de andere via VGA?
Je hebt dus schijnbaar een HD4350 en je wilt een derde monitor aansturen via de HDMI uitgang die erop zit?

Kort antwoord: dat kaartje stuurt maximaal twee schermen aan en dan boeit het niet welke van de drie uitgangen je pakt, je kan er maar twee tegelijkertijd draaien. Dus nee dat gaat niet lukken.

De beste oplossing is een kaart kopen uit de 5xxx serie, die kan namelijk wel drie schermen tegelijkertijd aansturen. Maar als ik jou specs wist had ik ook kunnen adviseren dat je er wellicht een tweede kaart bij kan prikken die dan het derde scherm kan aansturen.

Lees anders dit even door hoe je een goede TS maakt: Het algemeen beleid #topicplaatsen

Want aan zo'n tweede halve TS heeft niemand iets aan.

Alle vragen hebben een antwoord

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-02 21:22
mhindrik schreef op zondag 13 juni 2010 @ 21:10:
En deze gaat waarschijnlijk ook snel dicht omdat je niet je specs post van je pc, je niet echt laat zien wat je zelf eerst heb gedaan en wat nou precies het probleem is.

Je hebt in je andere post aangegeven dat je al twee monitoren aanstuurt, eentje via DVI en de andere via VGA?
Je hebt dus schijnbaar een HD4350 en je wilt een derde monitor aansturen via de HDMI uitgang die erop zit?

Kort antwoord: dat kaartje stuurt maximaal twee schermen aan en dan boeit het niet welke van de drie uitgangen je pakt, je kan er maar twee tegelijkertijd draaien. Dus nee dat gaat niet lukken.

De beste oplossing is een kaart kopen uit de 5xxx serie, die kan namelijk wel drie schermen tegelijkertijd aansturen. Maar als ik jou specs wist had ik ook kunnen adviseren dat je er wellicht een tweede kaart bij kan prikken die dan het derde scherm kan aansturen.

Lees anders dit even door hoe je een goede TS maakt: Het algemeen beleid #topicplaatsen

Want aan zo'n tweede halve TS heeft niemand iets aan.
Het doet helemaal niet ter zake wat de specs zijn van mijn PC. Ik vraag me enkel af of ik binnen windows in kan stellen welke van de 2 (DVI of HDMI) ik gebruik, en dat ik niet elke keer de stekker er uit hoef te halen aan de achterkant als ik een filmpje op de TV wil kijken.

/edit: Ik heb die kaart dus nog niet, vandaar mijn vraag aan iemand die hem wel heeft, en dat misschien kan checken.

Maar deze kaart kan dus wel drie schermen tegelijk aansturen? http://www.informatique.n...b-3d-radeon-5450-1gb.html

[ Voor 7% gewijzigd door Centurion op 13-06-2010 21:30 ]

-

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-02 19:39

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Wat mijn collega hier zei: dion_b in "Zowel Dual Screen als TV aansluiten" gaat helaas nog steeds op. Dit topic ga ik dus ook sluiten.

Dit topic is gesloten.