Toon posts:

[MBP] Deuk in aluminum

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij gesleep met bagage op het vliegveld is mijn rugzak met daar in mijn nieuwe MBP 2010 15" high res.. van mijn schouder gevallen. 8)7 8)7 8)7

Ik had hem gelukkig in een rugzak en in een hoes zitten maar hij kwam denk ik vervelend neer..

Anyway, er zit nu een flinke deuk in de voorkant. Gelukkig heb ik wel een reisverzekering(tot 1250 euro voor laptops). Op het moment ben ik nog op reis, als ik straks weer in Nederland ben wil ik hem graag laten maken.

Hoe kan ik dit het beste oplossen? ik wil mijn MBP niet te lang kwijt zijn...

Zelf woon ik in Delft, nu zit er daar zo'n mac (partner, icentre)dealer op het plein, zullen die mij verder helpen?

Iemand tips? ik zal straks wat foto's posten.

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:33

Maximus

There is no substitute

Schade rapport opvragen bij je Mac Centre, warschijnlijk de unibody case vervangen. Laten doen en dan vervolgens dit declareren bij je verzekeraar. Check even of je verzekeraar vantevoren wil weten of er declaraties komen. Vaak moet dit binnen een X periode na de vakantie.

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-02 02:31

alienfruit

the alien you never expected

Ja, mijn notebook is ook gesloopt door de rakkers van een vliegveld. Erg irritant :(

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07
alienfruit schreef op zondag 13 juni 2010 @ 23:46:
Ja, mijn notebook is ook gesloopt door de rakkers van een vliegveld. Erg irritant :(
van mijn schouder gevallen

Flickr PSN ID= cheironnl

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-01 21:35

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Waar en wanneer heb je hem gekocht? Met CC betaald? Als je het vervelend vind dat je premie van je verzekering omhoog gaat door te claimen is het misschien mogelijk hem onder je CC verzekering te laten vallen....

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem net na de introductie via apple.com gekocht. De custom versie ik wilde hadden ze toen nog niet op voorraad in de winkel.

Anyway goede tip van de CC, (bedankt swtimmer!!) ik heb hem inderdaad met CC betaald. Net de rabo site gechecked en hij is 180 dagen verzekerd xD!

Nog een korte vraag, Mac centre is dat het zelfde als iCentre?

Thanks!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:33

Maximus

There is no substitute

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:04:
...

Nog een korte vraag, Mac centre is dat het zelfde als iCentre?

....
Ja, je moet een winkel hebben die Macs verkoopt en die een repair afdeling hebben. Vaak hebben ze dit wel in de grotere steden.

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-01 21:35

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:04:
Anyway goede tip van de CC, (bedankt swtimmer!!) ik heb hem inderdaad met CC betaald. Net de rabo site gechecked en hij is 180 dagen verzekerd xD!
Dat is de rede dat ik al mijn dure electronica met mijn CC betaal, het geeft mij dan gewoon gratis een verzekering die dit soort gevallen dekt.
Pagina: 1